10.5 C
București
marți, 19 octombrie 2021 - 5:56

Festivalul Italian: Promoții la peste 100 de mărci și produse

spot_img

A șasea ediție a sărbătorii prin care italienii marchează, în România, Ziua lor Națională promite tarife preferențiale la peste 100 de mărci și produse

produse italiene

În perioada 15 mai – 17 iunie, peste 500 de magazine, restaurante și lanțuri de retail vor avea produse italiene la prețuri promoționale. Românii vor putea lua masa, la preț redus, în mai multe restaurante cu specific și vor putea să cumpere mai ieftin aproape orice, de la cărți, până la mobilă.

Festivalul Italian, care se desfășoară în jurul Zilei Naţionale a Republicii Italiene din 2 iunie, a ajuns în 2014 la a şasea ediţie şi anticipează semestrul în care Italia va deţine preşedinţia Uniunii Europene.

Timp de o lună, românii vor avea acces la peste 100 de mărci și produse italiene în peste 500 de magazine, restaurante și lanțuri de retail la prețuri promoționale. Organizatorii promit o atmosferă relaxată, cu muzică, evenimente, degustări, demonstrații culinare, și alte surprize.

“Festivalul Italian reprezintă astăzi mai mult decât tradiţionala întâlnire a României cu frumosul şi bunul gust specific Italiei, România fiind o ţară în continuă căutare de noutăţi pentru consumatorii săi cu preferinţe din ce în ce mai sofisticate. Festivalul  capătă din ce în ce mai mult forma unei platforme comerciale şi promoţionale la 360 de grade”, a spus Luca Gentile, Directorul Agenţiei – ICE în România.

Anul acesta, în afara restaurantelor de calitate şi a brand-urilor cunoscute de modă şi design interior, organizatorii spun că au atras principalele reţele de distribuţie din ţară. ”Ca Agenţie – ICE, ne-am propus să ne adresăm unui public variat, de la consumatori la presă, de la cumpărători la distribuitori, şi am reuşit să introducem în Festival sectorul editorial, cu un impact comercial foarte mare dincolo de cel cultural”, a mai punctat Luca Gentile.

În site-ul dedicat evenimentului, www.festivalitalian.ro, se află toate informaţiile privind programul Festivalului:

Gustul Italiei, 15 mai-4 iunie

Campanie dedicată produselor alimentare italiene în toate magazinele METRO Cash & Carry din România, cu demonstraţii culinare, oferte promoționale şi alte surprize

Buongiorno Italia,  22 mai – 17 iunie

Promovarea produselor alimentare italiene în toate punctele de vânzare Mega Image din România cu oferte promoţionale

Săptămâna italiană la Carrefour, 29 mai – 4 iunie

Promovarea produselor alimentare italiene în toate punctele de vânzare Carrefour din România, cu demonstraţii culinare, oferte promoţionale, concursuri etc.

La masă în restaurantele italiene, 30 mai – 5 iunie

Săptămâna bucatariei italiene în principalele restaurante din Bucureşti, care propun meniuri promoţionale sau reduceri

Săptămâna modei italiene,  30 mai – 5 iunie

Săptămâna îmbrăcamintei şi modei italiene în mai multe magazine din Bucureşti şi din alte oraşe, care oferă discount-uri speciale

Săptămâna amenajărilor interioare și design-ului “Made in Italy” 30 mai – 5 iunie

Săptămâna amenajărilor interioare, mobilei şi design-ului italian în câteva magazine din Bucureşti care vor propune o campanie de discount-uri şi promoţii

Celebrări oficiale cu ocazia Zilei naționale a Republicii Italiene – 2 iunie, reşedinţa Ambasadorului Italiei în Bucureşti (participare doar pe bază de invitaţie)

Săptămâna autorilor italieni, 2 iunie – 9 iunie

Săptămâna sărbătoririi autorilor italieni cu pachete promoţionale propuse de Editura Nemira în magazinul Mistica din Bucuresti şi în magazinul online al editurii

“Italia Food & Wine Day”, 3 iunie, Hotel Novotel

Prezentare cu degustare de vinuri şi produse alimentare italiene la Bucureşti. Evenimentul intenţionează să propună o selectie de vinuri şi produse agroalimentare “Made in Italy” societaţilor din sector, precum şi presei.

În deschidere va avea loc seminarul “Protecţia mărcii “Made in Italy” în sectorul agroalimentar din România”, organizat de Camera de Comerţ Italiană pentru România.

C.C.