miercuri, 27 ianuarie 2021 - 10:08

Farmec relansează un brand cu o istorie de 50 de ani. Cum va arăta acum produsul

Îngrijorări în Israel, țara cu cea mai mare rată de imunizare, după o explozie de cazuri Covid-19 la copii

În timp ce adulții cu vârsta peste 40 de ani se vaccinează într-un ritm aproape miraculos, Israelul înregistrează o creștere accentuată a numărului de...

Parlamentarii, amânați la vaccinare

Parlamentarii au aflat, marți după-amiază, că România nu mai are suficiente doze de ser pentru imunizarea lor. Amânarea luată în calcul de Comitetul de...

Care este pedeapsa pe care au cerut-o procurorii pentru Elena Udrea

Procurorul DNA a cerut, la ultimul termen al dosarului în care Elena Udrea este judecată pentru fapte de corupție în legătură cu campania electorală...

Iohannis i-a chemat la Vila Lac pe premierul Cîțu și pe liderii Coaliției de guvernare

Klaus Iohannis are o întâlnire cu membrii coaliției de guvernare la Vila Lac, marți la ora 17. Președintele vrea să discute cu șefii partidelor...

Producătorul român de cosmetice Farmec Cluj modernizează ambalajele produselor Doina, brand cu o istorie de 50 de ani pe piaţa românească, şi extinde portofoliul pentru a se alinia la tendinţele de consum.

„Doina este un brand de referinţă, atât pentru Farmec, cât şi pentru consumatorii noştri. Valoarea acestuia este conturată de istoria de peste cinci decenii, în care produsele Doina au făcut parte din ritualurile de îngrijire personală a generaţii întregi de românce. Pentru a rămâne în topurile preferinţelor consumatorilor noştri fideli, dar şi pentru a  câştiga încrederea tinerelor generaţii, am avut grijă să revitalizăm gama Doina, din punct de vedere design şi utilizare. De asemenea, ţinând cont de nevoile identificate în piaţă, am extins portofoliul Doina cu un nou produs – Laptele cu ulei de gălbenele”, a declarat Aura Carabiber, Manager Produs Farmec.

Relansarea brandului presupune modernizarea ambalajelor, culoarea de bază rămânând mov, dar toate produsele au acum capace dotate cu flip-top. În ceea ce priveşte formulările produselor, brandul Doina păstrează reţetele tradiţionale, de peste 50 de ani.

Farmec S.A. Cluj-Napoca comercializează produsele din portofoliu în aproximativ 30 ţări., iar în luna martie reţeaua cuprindea opt magazine Farmec, amplasate în Cluj-Napoca (3 magazine), Arad, Braşov, Sibiu, Târgu-Mureş şi Timişoara şi 13 magazine Gerovital care se găsesc în Cluj-Napoca, Bucureşti (3 magazine), Constanţa, Timişoara, Craiova, Ploieşti, Suceava, Iaşi, Piatra Neamţ, Galaţi şi Râmnicu Vâlcea.

Cu o istorie de 129 de ani, Farmec este princi­pa­lul pro­ducător ro­mân de cos­metice, un business care pentru anul aces­ta şi-a buge­tat o creş­tere de 9% a ci­frei de afaceri, până la 214 mi­l. lei. Cea mai recentă mutare a companiei este pătrunderea pe segmentul de machiaj, cu vânzări totale de sute de milioane de euro. Compania are în portofoliu branduri precum Gerovital şi Farmec, ambele pe segmentul de cosmetică şi îngrijire. Pe cel al produselor de curăţenie sunt active Nufărul şi Triumf.

În 1995, compania a fost privatizată prin metoda MEBO, astfel că angajaţii au devenit proprietarii Farmec. Una dintre cele mai importante colaborări din istoria Farmec a fost cea cu prof. dr. Ana Aslan, rezultatul fiind lansarea în urmă cu mai bine de 50 de ani la nivel mon­dial a primelor produse anti-aging româneşti.

Românii cheltuie anual circa 800 mil. euro pe produse cosmetice şi de îngrijire, banii fiind împărţiţi de companii locale precum Farmec Cluj-Na­poca sau Cosmetice Plant, de nume internaţio­nale precum L’Oreal sau Beier­sdorf (Nivea) şi de companiile de vânzări directe – Avon sau Anway – cu o poziţie puternică pe piaţa din România, potrivit datelor existente.

Pentru piaţa locală de produse cosmetice şi de îngrijire, anul trecut a fost printre cei mai buni de până acum, cu creşteri susţinute şi cu o schimbare semnificativă a comportamentului de consum, mai exact românii nu se mai ghidează după preţ, ci caută produse mai scumpe şi totodată mai eficiente. 

Olimpia Diaconiuc

Angela Merkel: ”Trebuie să diminuăm traficul aerian, astfel încât să nu se mai poată ajunge nicăieri”

Vlad Drăghicescu (corespondență specială) ”Ce ne facem cu germanii care călătoresc? Am întrebat de o sută de ori în cadrul consultărilor purtate cu premierii landurilor: de...

Ce a răspuns Ludovic Orban când a fost întrebat dacă mai candidează la șefia PNL

Actualul președinte al PNL, Ludovic Orban, a evitat să răspundă deschis dacă mai candidează sau nu la congresul partidului, care va avea loc în...

Se amână vaccinarea în România. Gheorghiță (5 ianuarie): România nu ia în calcul amânarea vaccinării

Președintele Comitetului Național de vaccinare COVID, Valeriu Gheorghiță, a precizat, marți, că vaccinările vor fi reprogramate, din cauza deficitului de doze. În urmă cu...

Prefectul Berbeceanu a semnat ca primarul. Decizia de redeschidere a restaurantelor, scrisă cu erori. DOCUMENTE

O eroare strecurată în hotărârea privind redeschiderea restaurantelor în București a dat peste cap activitatea din HORECA până marți, când a fost observată de...

Arhivă cu 500 de milioane de numere de telefon ale utilizatorilor Facebook, vândută pe Telegram

O persoană necunoscută a creat un bot prin care vinde pe Telegram, individual și vrac, numerele de telefon ale peste jumătate de miliard de...