Facebook va lansa în câteva luni versiunea “at Work”, destinată companiilor și angajaților

Facebook at Work, versiunea profesională a rețelei sociale, va fi lansată în câteva luni, urmând să fie 95% la fel ca Facebook-ul clasic, însă și cu servicii plătite destinate companiilor.

Facebook a lansat în ianuarie pentru testare limitată în SUA aplicația “Facebook at Work”, un site care să permită user-ilor să discute cu colegii, să intre în contact cu alți profesioniști din domeniu și să colaboreze pe marginea diverselor documente și proiecte.
Serviciul va avea “news feed”, aplicație de chat și opțiunea de “like”, însă utilizatorii vor avea profiluri de Facebook diferite față de cele personale din versiunea clasică a rețelei și paginile vor arăta un pic diferit, mai ales ca “paleta” de culori.
Cei de la Facebook spun că va fi un instrument util și rapid prin care angajații unei companii să comunice între ei lucruri legate de muncă și mai ales un instrument prin care să fie transmise rapid diverse informații legate de muncă între angajații unei companii și de la superiori către subalterni, dar și invers.
Așa cum era și normal, Facebook se arată entuziasmata de produsul pe care îl lansează și îl prezintă ca fiind revoluționar.
Cei de la Facebook merg pe ideea că, cei care sunt fani ai retelei sociale, vor fi dornici să folosească și o versiune profesională asemănătoare, fiindcă știu cum funcționează Facebook și le-ar fi ușor să se adapteze.
După lansare, serviciul va fi disponibil pentru toate companiile, urmând să existe opțiuni premium contra-cost de analiză și suport clienți, abonamentul lunar urmând a fi undeva în jurul a câțiva dolari/user.
Până acum, în perioada de testare, peste 300 de companii au folosit serviciul, printre ele numarându-se Heineken și RBS.

 

NICIUN COMENTARIU