vineri, 4 decembrie 2020 - 8:05

Facebook va lansa în câteva luni versiunea “at Work”, destinată companiilor și angajaților

Cercetătorii redau vederea pierdută la șoareci, printr-o intervenție genetică de reîntinerire a celulelor

Își amintesc celulele vechi și deteriorate cum era să fii tânăr? O echipă de cercetători de la Harvard afirmă că a reprogramat neuronii în...

Iohannis îndeamnă românii să meargă la urne indicându-le să voteze PNL

Președintele Klaus Iohannis încalcă din nou prevederile constituționale și se situează în afara poziției de arbitru pe scena politică, făcând campanie și îndemnând electoratul...

Sinucidere la ATI: un pacient cu covid și-a luat viața, spânzurându-se

Un bărbat infectat cu Covid 19 s-a spânzurat într-un salon ATI al Spitalului Județean din Galați, cazul fiind investigat de poliție pentru infracțiunea de...

Germania și Huawei: câtă încredere și cât control?

Vlad Drăghicescu (corespondență specială) Strategia germană privind rolul concernului tehnologic chinez Huawei în dezvoltarea infrastructurii 5G, pare să se apropie de forma finală. Ministrul federal de...

Facebook at Work, versiunea profesională a rețelei sociale, va fi lansată în câteva luni, urmând să fie 95% la fel ca Facebook-ul clasic, însă și cu servicii plătite destinate companiilor.

Facebook a lansat în ianuarie pentru testare limitată în SUA aplicația “Facebook at Work”, un site care să permită user-ilor să discute cu colegii, să intre în contact cu alți profesioniști din domeniu și să colaboreze pe marginea diverselor documente și proiecte.
Serviciul va avea “news feed”, aplicație de chat și opțiunea de “like”, însă utilizatorii vor avea profiluri de Facebook diferite față de cele personale din versiunea clasică a rețelei și paginile vor arăta un pic diferit, mai ales ca “paleta” de culori.
Cei de la Facebook spun că va fi un instrument util și rapid prin care angajații unei companii să comunice între ei lucruri legate de muncă și mai ales un instrument prin care să fie transmise rapid diverse informații legate de muncă între angajații unei companii și de la superiori către subalterni, dar și invers.
Așa cum era și normal, Facebook se arată entuziasmata de produsul pe care îl lansează și îl prezintă ca fiind revoluționar.
Cei de la Facebook merg pe ideea că, cei care sunt fani ai retelei sociale, vor fi dornici să folosească și o versiune profesională asemănătoare, fiindcă știu cum funcționează Facebook și le-ar fi ușor să se adapteze.
După lansare, serviciul va fi disponibil pentru toate companiile, urmând să existe opțiuni premium contra-cost de analiză și suport clienți, abonamentul lunar urmând a fi undeva în jurul a câțiva dolari/user.
Până acum, în perioada de testare, peste 300 de companii au folosit serviciul, printre ele numarându-se Heineken și RBS.

 

Duel de mahala între Ponta și Cioloș. VIDEO

Cei doi candidați la alegerile parlamentare Victor Ponta și Dacian Cioloș, lideri ai partidelor Pro România și USR-PLUS, foști premieri ai României, au avut...

OMS ia în calcul „certificarea electronică” a vaccinării

Organizația Mondială a Sănătății nu recomandă statelor să elibereze „pașapoarte de imunitate” pentru cei care și-au revenit din COVID-19, dar investighează perspectivele utilizării certificatelor...

Judecătorul Bogdan Mateescu, noul șef al CSM

Judecătorul Bogdan Mateescu a fost ales în funcția de președinte al Consiliului Superior al Magistraturii, iar procurorul Florin Deac în funcția de vicepreședinte. Judecătorul Bogdan...

Iohannis le-a întors spatele magistraților, după ce a ținut un discurs politic la ședința CSM

Preşedintele Klaus Iohannis a folosit, joi, aula Facultății de Drept pe post de tribună politică, fără a rata momentul de discursuri de campanie electorală,...

SUA schimbă regulile carantinei: Persoanele expuse la Covid, asimptomatice și cu test negativ, stau șapte zile izolate

Persoanele care ar fi putut avea expunere la coronavirus, dar care sunt asimptomatice, pot rămâne în carantină timp de șapte zile, în loc de...