marți, 7 iulie 2020 - 16:19

Facebook și Instagram vor face o serie de schimbări importante

Norica Nicolai: PNL se califică pentru dizolvare pe cale judecătorească

Liderul ALDE, Norica Nicolai, fost europarlamentar, sugerează că PNL este un partid ce ar trebui dizolvat, după atacurile repetate ale liderilor săi la adresa...

Tăriceanu: Voi propune Parlamentului să depună o plângere penală față de Ludovic Orban

ALDE va propune ca Parlamentul, în baza articolului 109 din Constituţie privind răspunderea membrilor Guvernului, să iniţieze o acţiune penală împotriva prim ministrului Ludovic...

Năsui (USR): Videoclipul vloggerului Selly descrie foarte bine starea sistemului de educație

Liderul USR București, Claudiu Năsui, promovează și se arată întru totul de acord cu poziția vloggerului Selly, cel care a expus problemele sistemului de...

SIE sfidează legea. Restaurantul spionilor este deschis pe Litoral

În timp ce industria HoReCa este pe punctul de a intra în faliment, singurul restaurant deschis în vreme de stare de alertă este cel...

Compania Facebook, hotărâtă să îşi repare imaginea afectată după o serie de controverse, a anunţat un set de măsuri ce au fost concepute pentru a asigura o mai bună informare a utilizatorilor în legătură cu originea anumitor conţinuturi, în special publicitare, informează AFP. Astfel de măsuri au fost anunțate și pentru aplicația Messenger, dar și de Instagram.

Printre noile măsuri, utilizatorii de Facebook, Messenger şi Instagram pot de acum să vadă toate reclamele finanţate de acelaşi creator de publicitate, chiar dacă ei nu le primesc în fluxurile lor de actualităţi. Ei pot, de asemenea, să aibă acces la numele persoanelor care au creat pagini oficiale – conturile unor companii, organizaţii, branduri şi chiar personalităţi sau cauze sociale, la care utilizatorii pot să se aboneze – şi data la care acestea au fost create.

În ceea ce priveşte publicitatea politică, măsurile deja implementate în Statele Unite (menţionarea explicită a caracterului politic, detalii despre finanţatori etc.) sunt pe cale să fie implementate şi în Brazilia, unde vor avea loc în toamnă alegeri prezidenţiale, au anunţat reprezentanţii Facebook.

Twitter a anunţat, de asemenea, joi, măsuri similare, ce permit utilizatorilor din lumea întreagă să afle detalii despre toate reclamele difuzate pe această platformă de microblogging, iar orice reclamă electorală difuzată la scală naţională în Statele Unite va fi semnalată în mod explicit.

Alex Militaru

Un consilier local PSD a distribuit o poză cu o actriță porno prezentată drept „elevă de 10 la Bac”

Consilierul local PSD în Câmpia Turzii Ionel Isac Tudorache a căzut în capcana celor care distribuie fake news pe rețelele sociale. Actrița porno Mia...

Deputați PSD recalcitranți, amendați pentru refuzul de a purta mască într-un fast-food

Doi deputați PSD au fost amendați, marți dimineața, de polițiștii din Capitală, după ce au refuzat să poarte mască de protecție într-un fast-food din...

Rafila: Ar trebui să renunțăm la sancțiuni și să ne concentrăm pe educația epidemiologică

Președintele Societății Române de Microbiologie, Alexandru Rafila, a vorbit, la Romnia TV, despre riscul infectării cu noul coronavirus la mare. În același timp, el...

Unifarm, stat în stat. Și-a secretizat contractele din pandemia de COVID-19 (Presă)

Noua conducere a Unifarm SA, reprezentată de Cornel Ionuţ Ionescu, anunţă că toate contractele încheiate pe timp de pandemie de către companie sunt „acte...

Izolarea și carantina, redefininte în proiectul de lege elaborat de Guvern. DOCUMENT

Șeful Departamentului pentru Situații de Urgență (DSU), Raed Arafat, a dat detalii luni din proiectul de lege, adoptat de guvern, privind carantinarea și izolarea...