joi, 26 noiembrie 2020 - 4:16

Facebook și Instagram vor face o serie de schimbări importante

IPS Teodosie, scrisoare dură pentru premierul Orban: Ne veți bate, amenda, aresta pe cei ce vom merge și ne vom ruga la Peștera Sfântului...

ÎPS Teodosie i-a transmis premierului Orban că ”nu va îngădui” ca instituțiile Statului să ”calce în picioare dreptul de a-l cinsti pe Sfântul Apostol...

Mutația care poate „a făcut pandemia”: Virusul a infectat Italia mai ușor decât varianta originală detectată în Wuhan

Noi cercetări sugerează că o mutație a coronavirusului la începutul pandemiei a ajutat-o ​​să se răspândească mai ușor și a făcut mai dificilă oprirea,...

Fost șef la Pfizer spune ca pandemia s-a sfârșit iar Vaccinul este inutil. Interviul său a fost interzis

Dr. Mike Yeadon susține că guvernul britanic folosește sfaturile științifice într-un mod „letal de incompetent”. Yeadon este catalogat drept un corona-sceptic, iar YouTube a...

A murit legendarul Diego Maradona

Fostul mare fotbalist argentinian Diego Maradona a încetat din viaţă miercuri, la vârsta de 60 de ani, în urma unui stop cardiac, în locuinţa...

Compania Facebook, hotărâtă să îşi repare imaginea afectată după o serie de controverse, a anunţat un set de măsuri ce au fost concepute pentru a asigura o mai bună informare a utilizatorilor în legătură cu originea anumitor conţinuturi, în special publicitare, informează AFP. Astfel de măsuri au fost anunțate și pentru aplicația Messenger, dar și de Instagram.

Printre noile măsuri, utilizatorii de Facebook, Messenger şi Instagram pot de acum să vadă toate reclamele finanţate de acelaşi creator de publicitate, chiar dacă ei nu le primesc în fluxurile lor de actualităţi. Ei pot, de asemenea, să aibă acces la numele persoanelor care au creat pagini oficiale – conturile unor companii, organizaţii, branduri şi chiar personalităţi sau cauze sociale, la care utilizatorii pot să se aboneze – şi data la care acestea au fost create.

În ceea ce priveşte publicitatea politică, măsurile deja implementate în Statele Unite (menţionarea explicită a caracterului politic, detalii despre finanţatori etc.) sunt pe cale să fie implementate şi în Brazilia, unde vor avea loc în toamnă alegeri prezidenţiale, au anunţat reprezentanţii Facebook.

Twitter a anunţat, de asemenea, joi, măsuri similare, ce permit utilizatorilor din lumea întreagă să afle detalii despre toate reclamele difuzate pe această platformă de microblogging, iar orice reclamă electorală difuzată la scală naţională în Statele Unite va fi semnalată în mod explicit.

Alex Militaru

Actrița Sharon Stone, cooptată ca expert în boli infecțioase de echipa Biden

Actriţa americană Sharon Stone, care sprijină de mulţi ani acţiunile de combatere a bolilor infecţioase şi cercetările medicale împotriva maladiei SIDA, a anunţat că...

Iohannis: Nu voi promova carantina la nivel național după alegerile parlamentare

Preşedintele Klaus Iohannis a dat asigurări, miercuri, în cadrul conferinței sale de presă de la ora 18.00, că nu intenţionează să promoveze instituirea unei...

Pelerinajul de Sfântul Andrei, interzis și prin hotărârea instanței

Tribunalul Constanța a respins miercuri cererea Arhiepiscopului Teodosie al Tomisului de anulare a deciziei prin care Comitetul Județean pentru Situații de Urgență Constanța a...

Firma de consultanță secretă care a devenit Cabinetul Biden „în așteptare” (Politico)

WestExec Advisors, care arată acum ca un „guvern în așteptare” pentru următoarea administrație, a fost fondată în 2017. Site-ul web pentru consilierii WestExec include...

Evoluția epidemiei de COVID în România cu și fără lockdown. GRAFICE

Centrul European de Prevenire și Control al Bolilor (ECDC) prezintă pentru fiecare țară din Uniunea Europeană și pentru Marea Britanie, într-un raport publicat în...