EXCLUSIV Mircea Tomescu, fostul director al Graffiti PR, este noul director de comunicare al BRD

tomescu3

Mircea Tomescu este de luni noul director de comunicare al BRD Societe Generale, a doua bancă din România după active, a declarat, pentru Sursa Zilei, o sursă din companie. Contactat telefonic, un angajat al departamentului a refuzat să confirme sau să infirme, menționând că banca va face o comunicare oficială.

Tomescu o înlocuiește pe Emanuela Ghyka, aflată în această funcție din noiembrie 2012. Activitățile de comunicare și marketing ale BRD au fost afectate grav de dosarele de fraudă în care au fost implicați oameni din conducerea băncii, cauze anchetate de DIICOT.

În afară de acest climat neprielnic unei comunicări corporatiste, Emanuela Ghyka nu s-a integrat, nu a avut putere de decizie pentru angajarea sau aprobarea proiectelor și nici o relație bună cu preşedintele Philippe Lhotte.

”Emanuela nu avea nicio autonomie, nu putea angaja sau aproba proiecte și s-a ales cu o frustrare, nu a mai reusit sa se lupte pentru a castiga ce nu avea”, a afirmat sursa citată.

Tomescu a ocupat din 2008 poziția de director general al companiei de relații publice Graffiti PR și este absolvent al facultăților de Jurnalism și Informatică, potrivit contului de LinkedIn.

Vlad Bârleanu

NICIUN COMENTARIU