miercuri, 21 octombrie 2020 - 14:25

Divizia de vânzări Renault Commercial Roumanie va avea un nou director de la 1 septembrie

Județul cel mai afectat de COVID suspendă testările PCR, în plină explozie de infectări

În plină explozie a infectărilor cu noul coronavirus în România, conducerea Direcției de Sănătate Publică Alba a suspendat recoltările pentru testele COVID, de miercuri...

Mutările ofițerilor incomozi continuă în Poliția Română

Revolta polițiștilor cinstiți a atins noi cote, marți, când Șeful Poliției din Centrul Vechi al Capitalei, numit în funcție în urma unui concurs, a...

Medicii încep să se revolte față de autoritățile incompetente. Protest extrem în Spania, cu medici dezbrăcați

Haosul din sistemul de sănătate și din administrația publică centrală nu este prezent doar în România, ci și în state europene mult mai dezvoltate,...

Actorul Florin Zamfirescu: Suntem conduși de niște tiriplici infantili, care ne țin la pușcărie, dar nu amână alegerile

Actorul Florin Zamfirescu este nemulţumit de măsurile luate de autorităţi pentru limitarea răspândirii cazurilor de coronavirus şi declară că actualii conducători sunt nişte copii...

Ptacek vine de la un post similar din Ucraina, stat afectat grav de conflictele interne

 ptacek

Începând de la 1 septembrie 2014, Jan Ptacek va ocupa funcţia de director general al Renault Commercial Roum, entitate care asigură comercializarea pe piaţa din România a mărcilor Dacia, Renault şi Nissan.

Jan Ptacek îi urmează în acest post lui Thomas Dubruel, care preia funcţia de director general adjunct al Renault MAIS – filiala de distribuţie a Grupului Renault din Turcia, potrivit unui comunicat al Grupului Dacia Renault.

În vârstă de 44 de ani, de naţionalitate cehă, Ptacek are o experienţă de două decenii în cadrul Grupului Renault, ocupând în primii ani de carieră funcţii în marketing şi managementul reţelei comerciale din Republica Cehă şi apoi din Franţa.

În 2003, a preluat funcţia de director de Marketing al mărcii Dacia, coordonând, în acea perioadă, lansarea modelului Logan.

La sfârşitul anului 2004, s-a întors la Paris, în cadrul Direcţiei de Strategie şi Marketing a Grupului. În calitate de director al Gamei Comerciale Entry a avut, timp de patru ani, responsabilitatea strategiei de marketing a gamei Entry şi a mărcii Dacia.

În 2008, a fost numit director de Marketing al mărcii Renault pentru Rusia și regiunea Eurasia, iar din 2012, a fost director general al filialei comerciale Renault din Ucraina.

V.B.

Conflict deschis între USR și PNL pe seama alegerii lui Florin Iordache șef al Consiliului Legislativ

Deși au mers umăr la umăr la alegerilor locale, USR și PNL continuă disensiunile, lansând reciproc atacuri dure după alegerea lui Florin Iordache șef...

PSD se detonează. Ciolacu primește primele riposte din teritoriu. Precedentul creat de Oprișan

Este război în interiorul PSD, declanșat după deciziile drastice luate de conducerea partidului, în urma rezultatelor la alegerile locale, față de lideri marcanți din...

Analiză: Impactul economic al Covid-19 ar putea genera 500.000 de şomeri şi 300.000 de firme insolvente

Un impact economic foarte puternic al crizei COVID - 19 ar putea însemna peste 500.000 şomeri şi mai mult de 300.000 de firme în...

Avocatul Poporului, despre cauza blocajului din sănătate: Autoritățile continuă să folosească același algoritm de testare

Avocatul Poporului, Renate Weber, reclamă faptul că, la peste jumătate de an de la debutul pandemiei de COVID-19, autorităţile din România continuă să folosească...

Deputatul PSD Florin Iordache, votat de 185 de parlamentari pentru a conduce Consiliul Legislativ

Camera Deputatilor si Senatul au votat in plenul reunit ca Florin Iordache sa fie presedinte al Consiliului Legislativ. Au fost 185 de voturi "pentru"...