Dacris lansează în România brandul de lux Namiki, în urma unei investiții de 250.000 €

Namiki 1

Dacris, companie activă pe piața de birotică și papetărie, și-a anunțat intrarea pe piața produselor de lux prin lansarea în România a brandului Namiki – unul dintre cele mai sofisticate din lume, din categoria instrumentelor de scris.

”Sub brandul Namiki se află colecții de stilouri realizate manual, pe baza unei tehnici de pictură cu materiale prețioase și lăcuire, veche de peste o mie de ani. Lansarea magazinului cu numele ArtPen, în care vor fi comercializate instrumentele de scris, a implicat o investiție de aproximativ 250.000 de euro din partea Dacris”, potrivit unui comunicat al companiei.

Dacris estimează vânzări de peste 1 milion de euro pentru primii doi ani, prin intermediul magazinului din București și al site-ului.

”Există un segment  de piață, format din colecționari și iubitori de artă, care apreciază transformarea gestului obișnuit  de a scrie în ceva de excepție și are resursele de a acoperi  această pasiune cu sume între 500-10.000 de euro pentru a achiziționa un stilou din colecțiile Namiki. Vom aduce în România colecții în care sunt numai 99-150 de piese la nivel mondial”, a afirmat Dan Fați, acționar principal și CEO al Dacris.

Brandul Namiki poartă prenumele fondatorului celebrei companii japoneze Pilot. Fiecare colecție are caracteristici specifice privind dimensiunile, greutatea, penița și materialele prețioase utilizate (aur, platină, rodiu).

Realizarea unei piese din seriile Namiki poate dura și 6 luni, datorită timpului necesar de uscare al diferitelor straturi de lac și vopsele prețioase. Tehnica Maki-e, utilizată pentru lăcuirea specială a fost prima dată utilizată în anii 764-1185, la Curtea Imperială Japoneză.

Dacris are 310 de angajați și a înregistrat în 2013 o cifră de afaceri în 2013 de 16 milioane de euro.

V.B.

NICIUN COMENTARIU