joi, 22 octombrie 2020 - 1:10

Dacia estimează o scădere a producției cu minimum 20.000 de mașini în 2014. Care este motivul

Conducerea PSD a invalidat lista lui Oprișan. Liderul de la Vrancea: „Ciolacu nu e stăpân”

Consiliul Politic Naţional al PSD a decis, marți, să invalideze lista candidaților PSD Vrancea la alegerile parlamenare, au declarat surse social-democrate pentru ȘTIRIPESURSE.RO. Marian Oprişan...

Județul cel mai afectat de COVID suspendă testările PCR, în plină explozie de infectări

În plină explozie a infectărilor cu noul coronavirus în România, conducerea Direcției de Sănătate Publică Alba a suspendat recoltările pentru testele COVID, de miercuri...

Mutările ofițerilor incomozi continuă în Poliția Română

Revolta polițiștilor cinstiți a atins noi cote, marți, când Șeful Poliției din Centrul Vechi al Capitalei, numit în funcție în urma unui concurs, a...

Medicii încep să se revolte față de autoritățile incompetente. Protest extrem în Spania, cu medici dezbrăcați

Haosul din sistemul de sănătate și din administrația publică centrală nu este prezent doar în România, ci și în state europene mult mai dezvoltate,...

 Patronii francezi vor să compenseze o reducere a producției cu o îmbunătățire a productivității

dacia pitesti

Compania Dacia estimează o scădere a producției cu 20.000 – 30.000 de mașini în 2014 comparativ cu anul anterior, din cauza mutării la uzina Renault din Tanger (Maroc) a unei părți a producției modelului Sandero.

După recordul de aproape 340.000 de automobile produse în 2013, Dacia estimează o producție de 310.000-320.000 de unități în 2014, a declarat luni, Nicolas Maure, președintele director general al Dacia.

Maure a explicat aceasta posibilă scădere prin transferul de activitate în ceea ce privește producția Sandero de la Mioveni la uzina din Tanger, care a demarat în toamna anului trecut o a doua linie de producție.

Producția din 2014 de la Mioveni va fi influențată de evoluția piețelor, marcate de o concurență exacerbată, atât în ceea ce privește competitorii cât și concurența internă la nivelul grupului Renault cu uzina din Maroc.

Uzina Dacia de la Mioveni produce modelele Logan, Logan MCV, Sandero, Sandero Stepway, Duster și Renault Symbol, iar uzina Renault din Maroc produce modelele Sandero, Dokker, Dokker Van și Lodgy.

Maure a mai spus că, în 2013, producția a atins aproape capacitatea maximă a uzinei de la Mioveni, de 350.000 mașini pe an și a subliniat că uzina trebuie să își dezvolte competitivitatea, prin îmbunătățirea productivității și prin creșteri salariale moderate.

Dacia este cea mai mare companie românească și cel mai mare exportator, cu o cifră de afaceri în 2013 de 4,48 miliarde euro. În perioada 2004-2013, volumele de vânzări au crescut de 18 ori, fiind livrate 2,7 milioane vehicule.

V.B.

Actorul Florin Zamfirescu: Suntem conduși de niște tiriplici infantili, care ne țin la pușcărie, dar nu amână alegerile

Actorul Florin Zamfirescu este nemulţumit de măsurile luate de autorităţi pentru limitarea răspândirii cazurilor de coronavirus şi declară că actualii conducători sunt nişte copii...

Conflict deschis între USR și PNL pe seama alegerii lui Florin Iordache șef al Consiliului Legislativ

Deși au mers umăr la umăr la alegerilor locale, USR și PNL continuă disensiunile, lansând reciproc atacuri dure după alegerea lui Florin Iordache șef...

PSD se detonează. Ciolacu primește primele riposte din teritoriu. Precedentul creat de Oprișan

Este război în interiorul PSD, declanșat după deciziile drastice luate de conducerea partidului, în urma rezultatelor la alegerile locale, față de lideri marcanți din...

Analiză: Impactul economic al Covid-19 ar putea genera 500.000 de şomeri şi 300.000 de firme insolvente

Un impact economic foarte puternic al crizei COVID - 19 ar putea însemna peste 500.000 şomeri şi mai mult de 300.000 de firme în...

Avocatul Poporului, despre cauza blocajului din sănătate: Autoritățile continuă să folosească același algoritm de testare

Avocatul Poporului, Renate Weber, reclamă faptul că, la peste jumătate de an de la debutul pandemiei de COVID-19, autorităţile din România continuă să folosească...