miercuri, 25 noiembrie 2020 - 1:15

Comisia Europeană decontează facturile pentru autostrăzile Arad-Timișoara și centura municipiului Constanța

Regatul Unit relaxează restricțiile pentru a permite formarea „bulei de Crăciun”: câte trei familii, timp de cinci zile

Cele patru națiuni din Regatul Unit au convenit să relaxeze restricțiile COVID-19 de Crăciun pentru a permite până la trei gospodării să se întâlnească...

Franța ridică restricțiile în decembrie și începe vaccinarea masivă anticovid, fără a-și obliga cetățenii

Guvernul francez intenţionează să ridice măsurile de izolare şi să permită deplasările începând de pe 15 decembrie, cu puţin timp înaintea sărbătorilor de sfârşit...

Cristoiu: Ciolacu, blat cu PNL. Demisia, diversiune pentru a contracara inițiativa USR

Publicistul Ion Cristoiu susține că demisia lui Marcel Ciolacu din Parlament pentru a renunţa la pensia specială este, de fapt, o diversiune pusă la...

Rafila semnalează blocarea inexplicabilă a testărilor COVID

Profesorul Alexandru Rafila semnalează cu îngrijorare că numărul de teste pentru depistarea pacienţilor cu COVID-19 a scăzut cu 20% de la o zi la alta...

CE a hotărât să acopere costurile de construcție tronsoane de autostradă Arad-Timișoara și centura Constanța cu aproximativ 260 milioane de euro, proiecte finanțate inițial de la bugetul de stat și prin împrumuturi bancare

autostrada_sebes_turda

Prin aprobarea celor 260 milioane de euro, bani nerambursabili pentru cele două tronsoane de autostradă, contribuția Comisiei Europene la construirea celor două loturi se ridică la circa 439 milioane de euro, informează un comunicat de presă al executivului comunitar, citat de Agerpres.

Autostrada Arad — Timișoara și varianta de ocolire a municipiului Constanța la nivel de autostradă au fost date în folosință în 2011, respectiv 2012. Ele au fost construite cu fonduri de la bugetul de stat, cu granturi de la Comisia Europeană și cu împrumuturi de la Banca Europeană de Investiții (BEI) și, respectiv, de la Banca Europeană pentru Reconstrucție și Dezvoltare (BERD).

Infrastructura rutieră este unul dintre principalele instrumente prin care putem reduce diferențele de dezvoltare dintre regiunile Uniunii Europene, iar România va avea întotdeauna în mine un partener pentru realizarea marilor proiecte de infrastructură.

Corina Crețu, comisarul european pentru politică regională

Fondul de coeziune al Uniunii Europene este destinat statelor membre al căror venit național brut pe cap de locuitor este mai mic decât 90% din media Uniunii. Acest fond vizează reducerea disparităților economice și sociale și promovarea dezvoltării durabile. Printre prioritățile Fondului de coeziune se află și dezvoltarea rețelei transeuropene de transport.

Revoltător! Drama rudelor unui decedat de COVID. Afaceri cu pacienți morți. AUDIO/DOCUMENTE

Rudele unui pacient decedat din cauza COVID au avut parte de o experiență terifiantă în momentul în care a trebuit să ridice cadavrul din...

Circ și troc în Parlament cu pensiile speciale și alocațiile copiilor

Președintele PSD, Marcel Ciolacu, pune condiții pentru introducerea în circuitul legislativ a proiectelor PNL și USR de abrogare a pensiilor speciale: liberalii și useriștii...

Scandal pe validarea demisiilor USR din Parlament

Liderul deputaţilor PNL, Florin Roman, a solicitat, în plen, să se ia act de demisiile parlamentarilor Uniunii Salvaţi România depuse marţi şi să se...

Orban: Pensiile speciale au fost instituite de PSD

Premierul Ludovic Orban, candidatul PNL București pentru Parlament, a declarat luni seară, la B1TV, că aproape toate pensiile speciale au fost instituite prin legi...

Parlamentarii USR demisionează în masă pentru a nu mai primi pensii speciale

Liderul USR, Dan Barna, a anunţat că toţi senatorii şi deputaţii USR vor demisiona, în cursul zilei de marţi, pentru a nu beneficia de...