4 C
București
vineri, 3 decembrie 2021 - 3:00
No menu items!

Clienții Citi pot începe operațiunile la Raiffeisen, după finalizarea transferului

spot_img

raiffeisen bank

Raiffeisen Bank și Citibank România au încheiat operațiunile tehnice de migrare a clienților persoane fizice transferați la Raiffeisen. ”În acest moment, clienții persoane fizice transferați pot efectua operațiuni în și din noile lor conturi Raiffeisen Bank, pe toate canalele pe care banca le pune la dispoziția clienților săi”, se arată într-un comunicat de presă.

Astfel, noii clienți au acces la rețeaua de 525 de agenții Raiffeisen Bank din toată țara, la cele aproximativ 1.100 de ATM-uri și cele 11.000 de POS-uri. Banca precizează că serviciile de internet banking, phone banking și mobile banking sunt accesibile pentru operațiuni 24 de ore din 24, 7 zile din 7. Utilizatorii de carduri de credit și debit au acces la programul multishop.

Potrivit Raiffeisen Bank, tranzacțiile efectuate până la 25 octombrie, inclusiv, conform programului de lucru anunțat, vor fi reflectate în ultimul extras de cont emis de Citibank România, în timp ce operațiunile pe care clienții le-au făcut după această dată se vor regăsi pe primul extras de cont ce va fi emis de către Raiffeisen Bank.

“Așa cum am spus și în momentul semnării contractului de preluare a portofoliului de retail al Citibank România, am ținut cont de istoricul clienților în relația cu Citi și am pregătit oferte personalizate, atât în privința produselor și serviciilor oferite, cât și a prețului și canalelor de tranzacționare”, a spus Vladimir Kalinov, Vicepreședinte pentru Retail Banking al Raiffeisen Bank.

Cele două bănci au semnat, în primăvara acestui an, un acord prin care Raiffeisen Bank preia portofoliul de retail al Citibank România. Tranzacția a devenit efectivă la 1 iulie 2013.

Cosmina Croitoru