miercuri, 8 iulie 2020 - 10:41

CFR a semnat contractul pentru studiul de fezabilitate pe tronsonul Bucureşti-Giurgiu-Frontieră

Rețeta simplă prin care Marea Britanie a revoluționat tratamentele COVID-19 din întreaga lume

Organizare și comunicare, în loc de haos și disperare. Un program de evaluare aleatorie a terapiei COVID-19 din Marea Britanie se remarcă printre zecile...

Norica Nicolai: PNL se califică pentru dizolvare pe cale judecătorească

Liderul ALDE, Norica Nicolai, fost europarlamentar, sugerează că PNL este un partid ce ar trebui dizolvat, după atacurile repetate ale liderilor săi la adresa...

Tăriceanu: Voi propune Parlamentului să depună o plângere penală față de Ludovic Orban

ALDE va propune ca Parlamentul, în baza articolului 109 din Constituţie privind răspunderea membrilor Guvernului, să iniţieze o acţiune penală împotriva prim ministrului Ludovic...

Năsui (USR): Videoclipul vloggerului Selly descrie foarte bine starea sistemului de educație

Liderul USR București, Claudiu Năsui, promovează și se arată întru totul de acord cu poziția vloggerului Selly, cel care a expus problemele sistemului de...

CFR SA şi Asocierea Baicons Impex SRL-Acciona Ingenieria SA au semnat contractul pentru studiul de fezabilitate pentru modernizarea liniei Bucureşti-Giurgiu-Frontieră, inclusiv Podul de la Grădiştea, valoarea contractului fiind de 8 milioane de lei, iar durata de implementare de 18 luni, potrivit publicației zf.ro.

Studiul de fezabilitate va prezenta varianta optimă de traseu şi planificarea activităţilor proiectului tehnic printr-o soluţie de execuţie a lucrărilor pe două loturi: lucrări la podul peste râul Argeş, între staţiile Vidra şi Grădiştea (lot I) şi lucrări la infrastructura feroviară între staţiile CF Bucureşti Nord şi Giurgiu Nord, până la Frontieră (lot II), potrivit unui comunicat transmis vineri de CFR SA.

Sursa de finanţare pentru realizarea studiului de fezabilitate este asigurată din fonduri externe nerambursabile, prin Programul Operaţional Infrastructură Mare. Valoarea totală a contractului este de 7.950.000 RON (fără TVA) şi are o durată de implementare de 18 luni.

În prima etapă se va elabora documentaţia tehnico-economică (termen 9 luni) pentru lansarea procedurii de proiectare şi execuţie a lucrărilor în vederea redeschiderii circulaţiei pe podul de cale ferată râul Argeş (Podul Grădiştea), iar în etapa a doua vor fi stabilite soluţiile pentru modernizarea liniei Bucureşti Nord – Giurgiu Nord – Fontieră.

Obiectivul general al proiectului este modernizarea liniei CF Bucureşti Nord – Jilava – Giurgiu Nord – Frontieră la standarde europene, îmbunătăţirea confortului şi a siguranţei feroviare, reducerea timpului de călătorie prin creşterea vitezei de circulaţie pe întregul tronson, creşterea traficului de marfă de tranzit, precum şi prin asigurarea legăturilor/conexiunilor feroviare aferente segmentelor Jilava – Bucureşti Progresu şi Giurgiu Nord – Giurgiu Oraş.

T.S.

SIE sfidează legea. Restaurantul spionilor este deschis pe Litoral

În timp ce industria HoReCa este pe punctul de a intra în faliment, singurul restaurant deschis în vreme de stare de alertă este cel...

Un consilier local PSD a distribuit o poză cu o actriță porno prezentată drept „elevă de 10 la Bac”

Consilierul local PSD în Câmpia Turzii Ionel Isac Tudorache a căzut în capcana celor care distribuie fake news pe rețelele sociale. Actrița porno Mia...

Deputați PSD recalcitranți, amendați pentru refuzul de a purta mască într-un fast-food

Doi deputați PSD au fost amendați, marți dimineața, de polițiștii din Capitală, după ce au refuzat să poarte mască de protecție într-un fast-food din...

Rafila: Ar trebui să renunțăm la sancțiuni și să ne concentrăm pe educația epidemiologică

Președintele Societății Române de Microbiologie, Alexandru Rafila, a vorbit, la Romnia TV, despre riscul infectării cu noul coronavirus la mare. În același timp, el...

Unifarm, stat în stat. Și-a secretizat contractele din pandemia de COVID-19 (Presă)

Noua conducere a Unifarm SA, reprezentată de Cornel Ionuţ Ionescu, anunţă că toate contractele încheiate pe timp de pandemie de către companie sunt „acte...