sâmbătă, 5 decembrie 2020 - 11:59

CFR Marfă rămâne deocamdată la stat

Națiunile Unite: Anul 2021 se transformă într-o catastrofă umanitară

Anul viitor se transformă într-o catastrofă umanitară, iar țările bogate nu trebuie să calce țările sărace într-o „luptă pentru vaccinuri”, afirmă conducerea ONU, într-o...

13 milioane de români, planificați la vaccinarea antiCovid

Preşedintele Comitetului Naţional de coordonare a activităţilor privind vaccinarea împotriva SARS-CoV-2 (CNCAV) Valeriu Gheorghiţă a declarat vineri că, în cadrul vaccinării anti-COVID-19, obiectivul este...

Hotărâre CNSU: Piețe deschise și libertate de circulație în noaptea alegerilor

Comitetul Naţional pentru Situaţii de Urgenţă a aprobat, vineri, o nouă hotărâre, care vizează, în principal, reluarea activităţii pieţelor agroalimentare organizate în spaţii închise...

Procurorul Călin Nistor se pensionează din DNA

Fostul procuror DNA Călin Nistor cere eliberarea din funcţie, prin pensionare, la CSM iar Secţia pentru Procurori a CSM va lua solicitarea în discuţie...

Ministerul Transporturilor a luat CFR Marfă înapoi de la Ministerul Economiei, care trebuia să o scoată la privatizare.

CFR-Marfa

După aproape patru luni în care responsabilii privatizărilor din Ministerul Economiei nu au fost în stare să demareze procedurile de reluare a vânzării CFR Marfă, conducerea Ministerului Transporturilor și-a luat compania înapoi.

Noul ministru al Transporturilor, Ioan Rus a anunțat, joi, într-un interviu la Realitatea TV, că CFR Marfă rămâne în obligația instituției sale, la privatizare.

Nu privatizăm doar profitul și naționalizăm numai pierderile, pentru că noi doar asta am făcut până acum. Ce a fost bun am dat cât mai ieftin. Încerc să aduc CFR Marfă în situația în care poate singură pe picioare. Apare un client strategic, bun, valid, care are background, putem privatiza cotă parte. Doar că ea trebuie să aibă preț. Nu putem da din infrastructura statului român oricui, oricât, la orice preț. Se va schimba dramatic concepția. Totul e de vânzare, dar la prețul corect. Efortul pe care trebuie să-l fac este ca orice acțiune din companiile noastre să-și crească valoarea,

a declarat Ioan Rus.

În luna martie, fostul ministru al Transporturilor, Dan Șova anunța că privatizarea CFR Marfă va intra în atribuțiile Departamentului de Privatizare care funcţionează în subordinea Ministerului Economiei.

Între timp, 2.500 de ceferiști de la CFR Marfă sunt în preaviz și urmează, la începutul lunii august, să fie disponibilizați. „Angajații CFR Marfă, pe lângă șomaj primesc între 12-24 de salarii compensatorii”, ne-au declarat sindicaliștii din cadrul CFR Marfă.

Ș. Etveș

Neolife Medical Center oferă un cadou pacienților oncologici. “Care dintre noi?”, un film motivațional, inspirat din realitate

Un centru medical din Capitală oferă o șansă pacienţilor oncologici de a vedea boala dintr-o altă perspectivă, prezentând un film artistic pe cât de...

S-au publicat modificările ordonanței pentru părinții care stau acasă cu copiii în pandemie

Părinții care stau acasă pentru îngrijirea copiilor care nu merg la școală sau grpdiniță din cauza restricțiilor nu mai primesc zile libere plătite, dacă...

Tir de critici împotriva Comisiei Europene pentru secretizarea contractelor pentru vaccinuri. Ce profituri face industria Farma din pandemie

UE pariază viitorul cetățenilor săi și al economiei europene pe vaccinuri. Dar care sunt termenii acestui pariu și cât de mult vor trebui să...

Profilul „cârtiței” de la „Operațiuni Speciale” Brașov

Surse judiciare creionează pentru STIRIPESURSE profilul ofițerului Emanoil Mirică, care se pare că era șeful Biroului de Operațiuni Speciale, din cadrul Direcției de Operațiuni...

Cercetătorii redau vederea pierdută la șoareci, printr-o intervenție genetică de reîntinerire a celulelor

Își amintesc celulele vechi și deteriorate cum era să fii tânăr? O echipă de cercetători de la Harvard afirmă că a reprogramat neuronii în...