Cele mai frecvente greșeli în antrenament

Cantitatea mare de informații cu care intrăm în contact , precum și dorința de a avea rezultate cât mai bune într-un interval de timp scurt ne fac să scăpăm din vedere unele elemente esențiale atunci când ne antrenăm în sala de forță.

Iată câteva dintre greșelile frecvent întâlnite printre începători, dar nu numai:

Începerea antrenamentului fără încălzire sau cu o încălzire superficială este o greșeală destul de des întâlnită. Reglarea ritmului cardiac, a temperaturii corpului, îmbunătățirea elasticității articulațiilor și a mușchilor sunt necesare pentru a pregăti organismul uman pentru un antrenament cu rezultate bune și în siguranță;

Folosirea unor greutăți prea mari în executarea unor exerciții poate cauza accidentări destul de grave. În plus, din cauza stresului provocat de greutățile excesive asupra mușchiului, este afectată corectitudinea executării mișcării, iar antrenamentul nu va avea rezultatele dorite;

Nu se foloseste inerția pentru executarea exercițiilor cu greutăți mari, deoarece se reduce cursa mișcării și se pierde din calitatea tehnicii de executare în antrenament;

Când alcătuiești un program de antrenament trebuie să ai în vedere toate grupele musculare și să le acorzi importanță în egală măsura. O dezvoltare armonioasă a corpului înseamnă frumusețe și sănătate;

Diversitatea în antrenament este esențială. Nu trebuie să ai un singur program “bătut în cuie”. Mușchiul trebuie lucrat din diverse unghiuri, iar exercițiile se schimbă după o perioadă de timp pentru a evita rutina în antrenament.

Până data viitoare, nu uitați să fiți ALWAYS FIT AND READY FOR FITNESS!

R.M.

NICIUN COMENTARIU