Ce să mănânci dimineața ca să ai un abdomen plat

Fructe cu VIRUSUL HEPATIC A importate din România, Polonia şi Bulgaria, retrase de pe piaţa italiană

Ideal este să-ți începi fiecare zi cu un pahar de apă

Fructe cu VIRUSUL HEPATIC A importate din România, Polonia şi Bulgaria, retrase de pe piaţa italiană

Vrei un abdomen plat, o digestie perfectă și energie pentru toată ziua? Iată ce să mănânci la micul dejun.

Un pahar de apă
Ideal este să-ți începi fiecare zi cu un pahar de apă, scrie perfecte.ro. Acesta îți trezește metabolismul și ajută la eliminarea toxinelor rămase în corp în urma digestiei.

Cereale integrale
Acestea îți reglează metabolismul și îti pune la treaba digestia, ferindu-te de balonare. Studiile au confirmat și faptul că persoanele care mănâncă cereale integrale la micul dejun își reduc seminificativ stratul de grăsime abdominală. Explicația ar fi conținutul mare de magneziu pe care îl au cerealele integrale, mineral care are rol în trasformarea grăsimilor în energie.

Musli
Amestecul delicios de cereale, seminte, nuci și fructe este excelent pentru prima masă a zilei. Muesli reprezintă o sursă bogată de fibre și energie, iar pe termen lung și abdomenul tău va fi recunoscător.

Fulgi de ovăz
Sunt plini de fibre dietetice, care te ajută să-ți menții greutatea sub control, îți reglează metabolismul și îți conferă sațietate mult timp. Pentru un plus de beneficii, îi poți combina cu fructe – banane, afine, zmeură, mere, pere, kiwi.

Semințe de chia
Au fost supranumite “alimentul mileniului 3” și nu degeaba. Acestea sunt bogate în antioxidanți, fibre, minerale, vitamine, proteine, calciu, magneziu, Omega 3, seleniu și fier. Le poți adăuga în cereale, în smoothie, în iaurt sau îți poți face budincă de chia.

NICIUN COMENTARIU