vineri, 18 septembrie 2020 - 13:39

Ce produse sub marcă proprie preferă românii și care sunt motivele

EXCLUSIV: Sechestru pe mașinile Ministerului Culturii, pentru neplata drepturilor salariale

Executarea silită continuă la Ministerul Culturii. De data aceasta, executorii au pus sechestru pe 10 dintre mașinile instituției, care nu a plătit nici până...

Nelu Tătaru: Guvernul pregătește o ordonanță pentru concediile medicale din vidul legislativ

Ministrul Sănătăţii, Nelu Tătaru, a declarat joi, la Brăila, că se află în pregătire o hotărâre de guvern pentru acoperirea concediilor medicale care nu...

Ziua News: Famiglia CIUCU – “Sforarul” și “Pensionara de lux”

Candidatul liberal la Primăria Sectorului 6, Ciprian Ciucu, a fost bine conectat la banii europeni, scrie ziuanews.ro citând materialul prezentat în mai 2018 de...

Primarul abuzator din Sângeorz-Băi, dat pe mâna poliției de o autoritate guvernamentală. Ce răspunde edilul, din excentricul său birou

Autoritatea Naţională pentru Drepturile Persoanelor cu Dizabilităţi, Copii şi Adopţii (ANDPDCA) a solicitat Direcţiei pentru Protecţia Copilului Bistriţa-Năsăud (DGASPC) sesizarea organelor de cercetare penală,...

supermarket

Uleiul este cel mai cumpărat produs comercializat de retaileri sub marcă proprie, românii fiind însă reticenţi faţă de brandurile dezvoltate de operatorii de mari magazine pentru produsele cosmetice sau de îngrijire personală, potrivit unui studiu al Mercury Research.

Dacă faţă de 2010, pentru categoriile de produse care nu au un impact ridicat asupra consumatorilor (şerveţele, hârtie igienică) tendinţele se păstrează similare, în prezent, în topul celor mai cumpărate produse marcă proprie apar şi categorii cu importanţă mai mare în coşul de cumpărături, cum ar fi cele alimentare.

Cea mai notabilă prezenţă este uleiul, care se situează în fruntea clasamentului, în condiţiile în care 54% din români au cumpărat astfel de produse disponibile în magazine sub marcă proprie, se arată într-un comunicat al firmei de cercetare de piaţă.

În acelaşi timp, autorii studiului arată că sunt anumite categorii de produse unde rezervele sunt mai mari faţă de mărcile proprii. În aceste categorii intră în principal produsele care au un impact asupra aspectului fizic, cum ar fi cosmeticele sau produsele de îngrijire personală. Mai mult de o treime dintre români nu ar cumpăra aceste categorii de produse sub marcă proprie.

“O comunicare mai convingătoare şi construirea unor mărci puternice pe aceste categorii, ar putea ajuta cumpărătorii să înţeleagă produsele şi să îi determine să le aleagă mai des”, a declarat Andrei Canda, client service director, Mercury Research.

Rezultatele studiului arată că oferta de mărci proprii din comerţul modern este importantă în alegerea magazinului pentru 25% din români.

Motivele pentru care românii aleg să cumpere produsele sub marcă proprie sunt preţurile mici (pentru 72% dintre persoanele intervievate), garantarea calităţii produselor de către magazine (31%) sau exclusivitatea, în condiţiile în care respectivele produse se găsesc doar în anumite magazine (30%).

În viitor, intenţiile de cumpărare indică o uşoara creștere, în condiţiile în care 13% dintre români declară că vor cumpăra mai multe produse sub marcă proprie decât în prezent.

Studiul a fost realizat pe panelul online Mercury Research în luna iulie, pe un eşantion de 351 de persoane cu vârstă peste 18 ani care locuiesc din mediul urban.

C.C.

Primar liberal vedetă, anchetat de DASPC după și-a umilit fiica de 10 ani (Imagini cu impact emotional)

Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Bistriţa-Năsăud (DGASPC) a declanșat, miercuri, o anchetă, după ce televiziunea locală a publicat imagini în care...

Ludovic Orban, cădere nervoasă după ce PSD a reintrodus în lege majorarea pensiilor cu 40% și a salariilor din educație

Premierul Ludovic Orban a avut, miercuri, o ieșire nervoasă, la un eveniment electoral din Argeș, spunând că PSD, prin modificarea în Parlament a legii...

Rafila: Valul al doilea al pandemiei în Europa, mai virulent și mai puțin mortal

Președintele Societății Române de Microbiologie, Alexandru Rafila, a spus miercuri seară la Digi24 că e un semn bun că scade media de vârstă a...

Ministrul german al sănătății: „Vaccinarea va fi voluntară”

Vlad Drăghicescu (corespondență specială) Responsabilii politici de la Berlin sunt convinși că un vaccin împotriva noului coronavirus va fi disponibil în Germania pentru o parte a...

Ursula von der Leyen: Pandemia și incertitudinea nu s-au terminat

Preşedinta Comisiei Europene, Ursula von der Leyen, a declarat miercuri, în Parlamentul European de la Bruxelles, că pandemia de coronavirus şi incertitudinea pe care...