Ce “perle” au mai scos candidații care au vrut să devină profesori

Unii candidați la examenul de titularizare au cultivat în propriile lucrări “perlele” elevilor lor.

profesori

Un învățător nemulțumit că școlarilor nu le prea place cartea, a scris: “Obiectivele de învățare se îndepărtează de CREERUL elevilor precum o fata Morgana, dar PLĂNȘILE pe care le fac îi ajută să înțeleagă mai bine lecția.”

Episodic, unele obiective de învățare se îndepărtează de CREERUL elevilor precum o fata Morgana. Când te uiți în ochii lor și zici că au priceput, îți dai seama că citeau ESEMESURI sub bănci.

Alții au adevărate probleme de logică și de sens propriu al cuvintelor pe care le folosesc.

Noi trebuie să folosim metode și mijloace cât mai CAPTIVE pentru a le SUSTRAGE atenția copiilor. Într-o zi le-am prezentat pe proiector un filmuleț despre ORGANUL uman.

Unii candidați au vrută să-i convingă pe examinatori că metodele lor de structurare a lecțiilor sunt originale, dar nu țin cont de cacofonii, de logica propozițiilor formulate sau de regulile de gramatică.

“Voi încerca să încurajez comunicarea orală pentru CĂ COPIII vorbesc prea mult la telefon în afara școlii și chiar în incinta clasei.”

Nu e interzis să mobilizezi copilul CU CALIFICATIVE nesatisfăcătoare. Cred că face bine să-l mai stimulezi și negativ, deși părinții SAR ÎN CAP. Și eu am fost corijentă și am dovedit că pot ajunge departe.”

Mulți elevi nu folosesc aliniatele, deși i-am învățat să pună două degete la marginea foii și să lase liber. Ei spun că au degetele subțiri și două degete de ale mele sunt mai groase decât ale lor.

De multe ori când nu știu lecția COPII spun că îi doare capul. Ca să facem așa o glumă, le spun LA FETIȚE că sunt prea mici pentru scuze din astea.

Nu pot spune, de obicei sunt originală.”

Câțiva nu scriu cuvinte întregi și un obiectiv e să scot din lucrări brb, lol, asl, imo. Părinții se implică DECÂT că le iau alte telefoane.”

Candidații la examenul de titularizare sunt deja profesori sau învățători, dar suplinitori. Acum câțiva ani, Ministerul Educației a renunțat la proba de gramatică pe care o dădeau cei care doreau să devină suplinitori, motivând criza de personal.

S.M.

NICIUN COMENTARIU