Ce-au reclamat cel mai mult românii care au fost în vacanţe în străinătate

Peste 200 de români aflați în vacanță în țări din Uniunea Europeană au depus, în 2015, reclamații vizând nemulțumiri legate de serviciile și produsele oferite, cele mai multe, 78%, fiind legate de domeniul transporturilor.

Conform Centrului European al Consumatorilor România, trei sferturi dintre reclamaţii au fost soluţionate pe cale amiabilă.

Serviciile hoteliere au fost reclamate de 21% dintre turişti, în mare parte cei care au cumpărat online. Doi turişti au reclamat însă, spectacolele la care au fost. Alţii au avut reclamaţii la adresa serviciilor de închirieri maşini, dar şi la adresa companiilor aeriene. Cele mai multe reclamații privind sectorul de călătorii au fost de la românii care au călătorit în Ungaria, Italia, Spania, Germania, Bulgaria și Franța.

Centrul European al Consumatorilor din România a dezvoltat o aplicaţie gratuită, care oferă cunoştinţe juridice, suport lingvistic în 23 de limbi şi posibilitatea exprimării opiniilor cu privire la serviciile contractate.

A.Maghiar

 

NICIUN COMENTARIU