duminică, 17 ianuarie 2021 - 5:28

Borsec, Dero și Gerovital conduc topul celor mai puternice branduri românești

Vaccinare în stand-by, în Norvegia, din cauza prea multor decese la persoane vârstnice

Norvegia a înregistrat un total de 29 de decese la persoanele de peste 75 de ani care au primit prima doză de vaccin anti-Covid,...

DNA clasează dosarul Chiliman-Moisescu, după ce i-a reținut în 2015

Direcția Națională Anticorupție (DNA) a clasat dosarul în care fostul primar PNL al Sectorului 1, Andrei Chiliman, era acuzat că ar fi primit comisioane în...

Gafa Guvernului Cîțu, pe banii românilor

Angajatorii din România sunt bulversați de o gafă a Guvernului Cîțu. Executivul a uitat să precizeze în hotărârea prin care a fost mărit salariul...

Whatsapp amână noile condiții de confidențialitate, dar nu renunță la ele

WhatsApp anunţă că va amâna cu trei luni aplicarea noilor politici de intimitate, care ar fi trebuit să devină active de la 8 februarie....

Revenirea bunurilor de folosință îndelungată este considerată un indicator de depășire psihologică a crizei

top biz

Borsec, Dero și Gerovital sunt pe primele poziții în topul celor mai puternice 100 de branduri românești, realizat de revista Biz pe baza unui studiu al companiei de cercetare Unlock Market Research. Cele trei branduri sunt urmate în top 10 de Dorna, Arctic, Dacia, Elmiplant, Aqua Carpatica, Farmec și Petrom.

”Dacă acum cinci ani vorbeai despre branduri românești, interlocutorii întrebau mirați dacă avem 50 de branduri. Aveam, dar nu erau promovate, și nu ne pasă de ele! După cinci ani în care am promovat și prezentat cele mai puternice 50 de branduri românești, am realizat anul acesta primul top 100 cu branduri românești puternice”, a declarat Marta Ușurelu, redactor-șef al Revistei Biz, potrivit unui comunicat de presă.

top-10-marci-romanesti-puternice-2014

Top-100-Branduri-798x987

În clasamentul de anul acesta se remarcă o evoluție a bunurilor de folosință îndelungată (Artic, Dacia), a serviciilor (Petrom, branduri bancare, Medlife) și a retailului online și offline (eMag, Dedeman, Mobexpert).

Această evoluție ar putea indica o revigorare a încrederii consumatorilor în posibilitatea de a-și recăpăta stabilitatea. Revenirea bunurilor de folosință îndelungată și a serviciilor în top este un indicator de depășire psihologică a crizei, se arată în comunicat.

Studiul are la baza 1.000 de interviuri online și este reprezentativ la nivel urban, la nivel de regiune, grad de urbanizare, împărțire pe sex și vârstă a populației între 18-55 de ani, menționează realizatorii.

Performanța mărcilor românești este măsurată în baza a patru indicatori: investiția de afectivitate în marcă, puterea mărcii, gradul de utilizare și notorietatea ei.

Respondenții au realizat alegeri multiple între mărci, fiind calculat un indice de preferință. Analiza mărcilor a fost realizată la nivel de categorie, indicele obținut fiind ulterior analizat împreună cu indicele de importantă al fiecărei categorii.

V.B.

Avertizare de polei pe Autostrada A3. Deja s-au produs trei accidente

Centrul Infotrafic din Inspectoratul General al Poliției Române îi avertizează pe șoferi că pe autostrada A3 București – Ploiești sunt porțiuni acoperite cu polei,...

Avertizare pentru românii care călătoresc în Olanda

Ministerul Afacerilor Externe îi informează pe cetăţenii români care se află, tranzitează sau doresc să călătorească în Regatul Țărilor de Jos că, potrivit informațiilor...

OMS, împotriva certificatelor de imunitate și a eliminării restricțiilor la călătorii internaționale

Organizația Mondială a Sănătății nu sfătuiește guvernele să ceară dovezi ale vaccinării sau imunității Covid ca o condiție pentru călătoriile internaționale, invocând „aspecte critice...

Priorități la vaccinare: Persoanele cu handicap și oamenii străzii, cuprinși în etapa a doua a campaniei

Ministrul Sănătăţii, Vlad Voiculescu, a anunţat vineri că persoanele fără adăpost şi cele cu handicap vor intra în etapa a doua de vaccinare anti-COVID,...

STS anunță că plaforma dedicată vaccinării funcționează

Platforma https://programare.vaccinare-covid.gov.ro/ este disponibilă şi poate fi accesată la nivel naţional în vederea programării pentru vaccinare anti-COVID, a anunţat, vineri, Serviciul de Telecomunicaţii Speciale,...