sâmbătă, 15 august 2020 - 19:43

Borsec, Dero și Gerovital conduc topul celor mai puternice branduri românești

Milionar din imobiliare, reținut după ce și-a violat soția și a încercat să o omoare

Un cunoscut dezvoltator imobiliar din Capitala a fost retinut vineri, de polițiștii de la Omoruri, dupa ce in urma cu o saptamana a vrut...

Revoltați, agricultorii cer demisia guvernului, după ce a redirecționat fondurile promise celor afectați de secetă

Federația Națională PRO AGRO a emis, vineri, un comunicat de presă anunțând că fermierii, prin intermediul Federației amintite, solicită demisia echipei guvernamentale după ce...

Dan Barna: USR nu votează moțiunea, dar ar intra într-un guvern de coaliție

Liderul USR, Dan Barna, a declarat pentru G4Media.ro că USR va vota împotriva moțiunii de cenzură a PSD, dar spune că partidul său este...

Premierul, despre amânarea majorării salariilor în învățământ: „Ca în familie – scad veniturile, nu te duci la cârciumă”

Motivul pentru care Guvernul amână creşterea salariilor profesorilor este prognoza economică pesimistă, spune premierul Ludovic Orban, care a explicat că „E ca într-o familie...

Revenirea bunurilor de folosință îndelungată este considerată un indicator de depășire psihologică a crizei

top biz

Borsec, Dero și Gerovital sunt pe primele poziții în topul celor mai puternice 100 de branduri românești, realizat de revista Biz pe baza unui studiu al companiei de cercetare Unlock Market Research. Cele trei branduri sunt urmate în top 10 de Dorna, Arctic, Dacia, Elmiplant, Aqua Carpatica, Farmec și Petrom.

”Dacă acum cinci ani vorbeai despre branduri românești, interlocutorii întrebau mirați dacă avem 50 de branduri. Aveam, dar nu erau promovate, și nu ne pasă de ele! După cinci ani în care am promovat și prezentat cele mai puternice 50 de branduri românești, am realizat anul acesta primul top 100 cu branduri românești puternice”, a declarat Marta Ușurelu, redactor-șef al Revistei Biz, potrivit unui comunicat de presă.

top-10-marci-romanesti-puternice-2014

Top-100-Branduri-798x987

În clasamentul de anul acesta se remarcă o evoluție a bunurilor de folosință îndelungată (Artic, Dacia), a serviciilor (Petrom, branduri bancare, Medlife) și a retailului online și offline (eMag, Dedeman, Mobexpert).

Această evoluție ar putea indica o revigorare a încrederii consumatorilor în posibilitatea de a-și recăpăta stabilitatea. Revenirea bunurilor de folosință îndelungată și a serviciilor în top este un indicator de depășire psihologică a crizei, se arată în comunicat.

Studiul are la baza 1.000 de interviuri online și este reprezentativ la nivel urban, la nivel de regiune, grad de urbanizare, împărțire pe sex și vârstă a populației între 18-55 de ani, menționează realizatorii.

Performanța mărcilor românești este măsurată în baza a patru indicatori: investiția de afectivitate în marcă, puterea mărcii, gradul de utilizare și notorietatea ei.

Respondenții au realizat alegeri multiple între mărci, fiind calculat un indice de preferință. Analiza mărcilor a fost realizată la nivel de categorie, indicele obținut fiind ulterior analizat împreună cu indicele de importantă al fiecărei categorii.

V.B.

Portul Constanța Sud – Agigea: Poliția a sechestrat de două ori mai mult azotat de amoniu decât a explodat în Beirut

Peste 8.000 de tone de azotat de amoniu au fost confiscate de polițiști, după controale făcute de polițiști în toată țara. Cea mai mare...

Vlad Cosma, achitat într-un dosar instrumentat de procurorul Mircea Negulescu

Fostul deputat Vlad Cosma a fost achitat, vineri, în primă instanță, într-un dosar instrumentat de procurorul Mircea Negulescu, zis Portocală. Tribunalul Prahova a decis, vineri,...

Curtea de Conturi, cu bugetul diminuat la rectificare, după raportul nimicitor privind cheltuirea banilor în starea de urgență

După ce Curtea de Conturi a efectuat un control în administrația publică centrală pentru verificarea cheltuirii banilor în starea de urgență, Guvernul a tăiat...

Raport oficial: România, pe primul loc în evoluția epidemiei de COVID-19 în UE. TABEL

România este pe primul loc în răspândirea epidemiei de COVID-19 în Uniunea Europeană, potrivit unui raport publicat de Centrul European de Prevenire și Control...

Bani în plus pentru serviciile secrete la rectificarea bugetară

Veniturile bugetului de stat se diminuează, pe sold, cu suma de 289,4 milioane lei, conform proiectului rectificării bugetare. Cheltuielile se majorează cu suma de...