BCR opreşte temporar sistemul informatic care gestionează operaţiunile cu carduri

Rețeta de succes a BCR pe o piață a creditării blocată: Comisioane mai mari, angajați mai puțini

O bancă din România dă, în sfârșit, tonul reducerii dobânzilor la credite. Însă le scade și la depozite

Banca Comercială Romană (BCR) a transmis că sâmbătă, 12 aprilie 2014, în intervalul 01:00 – 06:00, se vor produce întreruperi funcționale în sistemul informatic care gestionează operaţiunile cu carduri BCR, precum şi reţeaua de acceptare ATM/MFM (maşină multifuncţională) şi POS BCR.

Fluctuaţiile din reţeaua de ATM/MFM, POS şi carduri BCR vor fi generate de derularea unor procese specifice ce privesc actualizări ale sistemului informatic BCR în vederea creşterii calităţii serviciilor oferite.

Reţeaua de ASV (automat de schimb valutar) nu va fi afectată de acestă întrerupere. Serviciul de efectuare operaţiuni prin canale alternative – Click 24 Banking BCR şi Alo 24 Banking BCR va fi disponibil conform programului de functionare – 24/7, cu excepţia afişării informaţiilor referitoare la cardurile de credit.

BCR, membră a Erste Group, oferă produse şi servicii financiare prin intermediul unei reţele de 22 de centre de afaceri, 23 de birouri mobile dedicate companiilor şi 563 de unităţi retail localizate în majoritatea oraşelor din ţară cu peste 10.000 de locuitori.

BCR are cea mai mare reţea naţională de ATM – peste 2.200 de bancomate şi POS – 13.000 de terminale pentru plată cu cardul la comercianţi, precum şi servicii complete de Internet banking, Mobile Banking, Phone-banking şi E-commerce.

C.C.

NICIUN COMENTARIU