4.8 C
București
marți, 19 martie 2024 - 7:17
No menu items!

Bătaie în avion, pe Aeroportul „Henri Coandă”, înainte de decolare. Imagini incredibile

spot_img

Un scandal monstru care a degenerat în bătaie a avut loc într-un avion, pe Aeroportul „Henri Coandă” – Otopeni. Forțele de securitate s-au luptat cu un bărbat care a refuzat să coboare din aeronavă.

Scandalul a izbucnit odată cu refuzul unei pasagere de a elibera locul prin care bloca ieșirea de urgență. Cei din aeronavă au încercat să îi facă instructajul, dar, pentru că femeia nu înțelegea nici engleză, nici română nu s-au putut înțelege cu ea. Mai mult, pasagera a refuzat și să se legitimeze. Soțul femeii a intervenit, spunând că nu au niciun drept să o legitimeze.  

De aici până la altercația care a urmat, nu a mai fost decât un pas. În aeronavă s-a crat o adevărată busculadă, iar imaginile au fost surprinse cu telefonul mobil de pasageri.

A fost nevoie de intervenția Poliției de Frontieră  și a personalului de securitate al companiei Tarom.

”Compania TAROM își exprimă părerea de rău față de situația creată în cadrul zborului ROT 101 Otopeni-Cairo din data de 17 Iulie 2019, dar este obligată să respecte reglementarile aviatice internaționale privind siguranța și securitatea pasagerilor”, au explicat, ulterior, într-un comunicat de presă, reprezentanții TAROM. 

În situația de față menționăm următoarele:
Ieşirile de urgenţă servesc unor situaţii care cer evacuarea pasagerilor din aeronavă în cel mai scurt timp. Prin urmare, pasagerii care ocupă un loc în imediata apropiere a acestora trebuie să fie dispuși să ajute în caz de urgență și să vorbească limba engleză (de asemenea, limba companiei respective este un plus), pentru a fi capabili să înțeleagă comenzile echipajului în caz de evacuare și instrucțiunile de deschidere a acelor uși; această regulă se aplică, de asemenea, în cazul situației existente în cadrul acestui zbor.

Pasagerilor aflati în apropierea ieșirilor de urgență li se face un instructaj pe care aceștia trebuie să fie capabili să îl înțeleagă.

În cazul de faţă, pasagera perturbatoare nu înţelegea si nu vorbea nici limba română, nici limba engleză. Totodată, menționăm ca locul pe care îl ocupa nu îi fusese alocat si şi a refuzat să se identifice.

Pentru siguranta zborului și a pasagerlor, echipajul de cabină a acţionat conform procedurilor în vigoare, rugând pasagera turbulentă să se mute pe locul alocat la îmbarcare.

Menționăm că pasagera nu a adoptat o atitudine adecvată, motiv pentru care, conform procedurilor în vigoare, au fost chemaţi agenţii de securitate ai aeroportului.

Reiterăm faptul că, pentru Compania TAROM, indiferent de context, prioritățile esențiale rămân siguranța și securitatea pasagerilor, a zborului și a echipajului”, se mai arată în comunicatul de presă al companiei.  

Video AICI:

Sura: Viorica Hagagg via Facebook