Banii colectaţi la concertul Angelei Gheorghiu pentru răniţii din Colectiv nu au fost încă donaţi victimelor

Banii colectaţi din vânzarea biletelor la concertul Angelei Gheorghiu pentru victimele din Colectiv, din 29 noiembrie 2015, nu au fost transferaţi victimelor tragediei.

Soprana Angela Gheorghiu a scris pe reţeaua de socializare că ar trebui să începem să ne respectăm valorile.

Îmi doresc ca în România din anul acesta 2016, responsabilitatea şi profesionalismul să fie examinate înainte ca orice cetăţean să obţină o funcţie sau o proprietate, oricare ar fi ea, dar de către aceia care au demonstrat deja că au aceste calităţi; să începem să ne respectăm cu înverşunare valorile şi să fim şi mai umani, mai uniţi, mai educaţi, patrioţi şi gospodari cu propria persoană, cu propriile locuinţe, locuri de muncă, străzi, localităţi, cu propria noastră patrie. Să nu uităm niciodată că iubirea de semeni şi voluntariatul sub orice formă: socială, medicală, culturală, sunt manifestări de civilizaţie şi evoluţie umană.

Angela Gheorghiu

Concertul Angelei Gheorghiu, susţinut cu sprijinul Orchestrei şi al Corului Filarmonicii “George Enescu”, la Ateneul Român,a fost primul concert umanitar dedicat colectării de fonduri pentru victimele din clubul Colectiv. Partener pro-bono a fost şi Fundaţia Preţuieşte Viaţa, condusă de Andreea Marin. Banii proveniţi din donaţii directe, care au intrat în conturile fundaţiei partenere, Preţuieşte Viaţa, au fost transferaţi către partenerul acestuia, Fundaţia Estuar, care trebuia să îi distribuie către familiile victimelor. Banii rezultaţi din vânzarea biletelor la concert, trebuiau daţi de operatorul de bilete cu care s-a derulat proiectul, biletoo.ro, care a comunicat că abia pe 18 ianuarie vor face transferurile.

Bilanţul fondurilor colectate în perioada noiembrie-ianuarie se ridică la peste 430.000 de lei, rezultaţi din vânzările biletelor la concert, alături de donaţiile individuale efectuate atât din ţară, cât şi din străinătate, direct în conturile deschise pentru acest eveniment.

S.M.

 

NICIUN COMENTARIU