miercuri, 27 ianuarie 2021 - 12:46

Arsenal Londra renunță la parteneriatul cu Nike din iulie. Vezi cine va fi noul sponsor tehnic

Managerul de la Marius Nasta avertizează asupra administrării de Ivermectină

Dr. Beatrice Mahler a spus la România TV că nu ar prescrie Ivermectină pacienţilor cu COVID-19, avertizând că „poate avea efecte adverse severe”. „Acest medicament...

Bulgaria impune prezentarea unui test negativ COVID la intrarea în țară

Persoanele care intră în Bulgaria pe calea aerului, pe uscat sau pe mare vor trebui să prezinte un test negativ de COVID-19 începând din...

Restricții de călătorie în Belgia, valabile până la 1 martie

Restricțiile de călătorie în Belgia au intrat în vigoare și sunt valabile până pe 1 martie. Sunt permise doar călătoriile esențiale și sunt interzise...

Jurnalul.ro: Răfuielile din interiorul Poliției ne ucid pe noi

Jurnalul.ro face, miercuri, o analiză a războiului din Poliția Română, în care șeful de la Omoruri Radu Gavriș este suspendat, cercetat și înlăturat din...

 arsenal

Clubul de fotbal englez Arsenal Londra și producătorul de echipament sportiv Puma au anunțat luni încheierea unu parteneriat pe termen lung, care va intra în vigoare la 1 iulie 2014.

Producătorul german va oferi material și echipamente sportive și va deține licența pentru activități de merchandising la nivel global. ”Acest nou parteneriat comercial reprezintă cea mai mare tranzacție din istorie pentru Puma și Arsenal”, se arată într-un comunicat.

Potrivit agenției Reuters, valoarea contractului este de 30 de milioane de lire sterline, bani care vor intra anual în conturile clubului de fotbal.

În ultimele două decenii, Arsenal a avut un parteneriat cu producătorul american Nike. Prin parteneriatele semnate sau prelungite recent (naționala Italiei, Borussia Dortmund, Sergio Aguero, Cesc Fàbregas, Mario Balotelli, Radamel Falcao), Puma urmărește să-și consolideze poziția a treia pe piața echipamentelor sportive pentru fotbal. Adidas și Nike domină această piață, care are o valoare anuală estimată de 4,5 miliarde de euro. Cele mai mari venituri sunt obținute din vânzarea de tricouri-replică, în special pe piețele asiatice.

Pe primele nouă luni ale anului trecut, Puma a înregistrat vânzări totale de 2,3 miliarde de euro și un profit net de 121 milioane de euro.

 V.B.

Îngrijorări în Israel, țara cu cea mai mare rată de imunizare, după o explozie de cazuri Covid-19 la copii

În timp ce adulții cu vârsta peste 40 de ani se vaccinează într-un ritm aproape miraculos, Israelul înregistrează o creștere accentuată a numărului de...

Parlamentarii, amânați la vaccinare

Parlamentarii au aflat, marți după-amiază, că România nu mai are suficiente doze de ser pentru imunizarea lor. Amânarea luată în calcul de Comitetul de...

Care este pedeapsa pe care au cerut-o procurorii pentru Elena Udrea

Procurorul DNA a cerut, la ultimul termen al dosarului în care Elena Udrea este judecată pentru fapte de corupție în legătură cu campania electorală...

Iohannis i-a chemat la Vila Lac pe premierul Cîțu și pe liderii Coaliției de guvernare

Klaus Iohannis are o întâlnire cu membrii coaliției de guvernare la Vila Lac, marți la ora 17. Președintele vrea să discute cu șefii partidelor...

Angela Merkel: ”Trebuie să diminuăm traficul aerian, astfel încât să nu se mai poată ajunge nicăieri”

Vlad Drăghicescu (corespondență specială) ”Ce ne facem cu germanii care călătoresc? Am întrebat de o sută de ori în cadrul consultărilor purtate cu premierii landurilor: de...