duminică, 17 ianuarie 2021 - 6:08

Apple nu mai este cel mai valoros brand din lume. Cine i-a luat locul

Vaccinare în stand-by, în Norvegia, din cauza prea multor decese la persoane vârstnice

Norvegia a înregistrat un total de 29 de decese la persoanele de peste 75 de ani care au primit prima doză de vaccin anti-Covid,...

DNA clasează dosarul Chiliman-Moisescu, după ce i-a reținut în 2015

Direcția Națională Anticorupție (DNA) a clasat dosarul în care fostul primar PNL al Sectorului 1, Andrei Chiliman, era acuzat că ar fi primit comisioane în...

Gafa Guvernului Cîțu, pe banii românilor

Angajatorii din România sunt bulversați de o gafă a Guvernului Cîțu. Executivul a uitat să precizeze în hotărârea prin care a fost mărit salariul...

Whatsapp amână noile condiții de confidențialitate, dar nu renunță la ele

WhatsApp anunţă că va amâna cu trei luni aplicarea noilor politici de intimitate, care ar fi trebuit să devină active de la 8 februarie....

Google a depășit producătorul american de tehnologie ca cea mai valoroasă marcă la nivel global, după trei ani de supremație a celui din urmă

google

Compania care a creat cel mai cunoscut motor de căutare pe internet a depășit Apple, în cadrul unui sondaj amplu publicat de The Telegraph, ca cel mai valoros brand la nivel global. Astfel, prețul producătorului de tehnologie a scăzut cu 20% în ultimul an, până la mai puțin de 148 de miliarde de dolari, cedând locul pe care l-a deținut vreme de trei ani către Google, a cărui valoare a crescut cu 40%, până la 159 de miliarde de dolari.

Investițiile Google în mașinile care se conduc singure, ochelarii Google Glass și numeroasele parteneriate cu Android, inclusiv linia viitoare de ceasuri smart, i-au adus companiei încasări de 15,4 miliarde de dolari în ultimul trimestru financiar și profituri de 3,45 miliarde de dolari.

Brandurile de tehnologie domină primele poziții din top, cu cel mai mare ritm de creștere a valorii mărcii.

Prețul brandului Facebook a crescut cu 68%, până la aproximativ 36 de miliarde de dolari, plasând compania pe locul 21 în top, în timp ce portalul chinezesc de internet, Tencent, are o valoare de puțin peste 53 de miliarde de dolari, o creștere semnificativă de 97% în ultimul an și câștigând șapte poziții până pe locul 14.

Creșterea Samsung, Yahoo și Siemens a fost ceva mai mică, de 21%, 44%, respectiv 36%. Noile intrări în top includ Twitter, al cărei brand are o valoare de 14 miliarde de dolari, și LinkedIn.

C.C.

Avertizare de polei pe Autostrada A3. Deja s-au produs trei accidente

Centrul Infotrafic din Inspectoratul General al Poliției Române îi avertizează pe șoferi că pe autostrada A3 București – Ploiești sunt porțiuni acoperite cu polei,...

Avertizare pentru românii care călătoresc în Olanda

Ministerul Afacerilor Externe îi informează pe cetăţenii români care se află, tranzitează sau doresc să călătorească în Regatul Țărilor de Jos că, potrivit informațiilor...

OMS, împotriva certificatelor de imunitate și a eliminării restricțiilor la călătorii internaționale

Organizația Mondială a Sănătății nu sfătuiește guvernele să ceară dovezi ale vaccinării sau imunității Covid ca o condiție pentru călătoriile internaționale, invocând „aspecte critice...

Priorități la vaccinare: Persoanele cu handicap și oamenii străzii, cuprinși în etapa a doua a campaniei

Ministrul Sănătăţii, Vlad Voiculescu, a anunţat vineri că persoanele fără adăpost şi cele cu handicap vor intra în etapa a doua de vaccinare anti-COVID,...

STS anunță că plaforma dedicată vaccinării funcționează

Platforma https://programare.vaccinare-covid.gov.ro/ este disponibilă şi poate fi accesată la nivel naţional în vederea programării pentru vaccinare anti-COVID, a anunţat, vineri, Serviciul de Telecomunicaţii Speciale,...