vineri, 4 decembrie 2020 - 16:46

ANT a semnat un protocol cu Google pentru promovarea României ca destinație turistică

Profilul „cârtiței” de la „Operațiuni Speciale” Brașov

Surse judiciare creionează pentru STIRIPESURSE profilul ofițerului Emanoil Mirică, care se pare că era șeful Biroului de Operațiuni Speciale, din cadrul Direcției de Operațiuni...

Cercetătorii redau vederea pierdută la șoareci, printr-o intervenție genetică de reîntinerire a celulelor

Își amintesc celulele vechi și deteriorate cum era să fii tânăr? O echipă de cercetători de la Harvard afirmă că a reprogramat neuronii în...

Iohannis îndeamnă românii să meargă la urne indicându-le să voteze PNL

Președintele Klaus Iohannis încalcă din nou prevederile constituționale și se situează în afara poziției de arbitru pe scena politică, făcând campanie și îndemnând electoratul...

Sinucidere la ATI: un pacient cu covid și-a luat viața, spânzurându-se

Un bărbat infectat cu Covid 19 s-a spânzurat într-un salon ATI al Spitalului Județean din Galați, cazul fiind investigat de poliție pentru infracțiunea de...

Autoritatea Națională pentru Turism (ANT) și Google România au semnat joi un protocol ce are ca scop stabilirea cadrului de colaborare cu privire la îmbunătățirea imaginii României și a notorietății în calitate de destinație turistică prin promovarea brandului turistic național. Protocolul a fost semnat în cadrul conferinței internaționale ”Think Travel with Google”, ce se desfășoară la Dubrovnik, Croația, a anunțat ANT.

În baza programului stabilit, Google România va pune la dispoziție o serie de sesiuni de training pe diverse teme precum folosirea platformelor Google (Google+, YouTube, Google MyBusiness, Google Maps, Google Analytics), utilizarea uneltelor de cercetare a pieței (Google Trends, Google Consumer Barometer), promovarea online prin intermediul Google AdWords, cercetări folositoare elaborarea strategiei pentru promovarea externă a României.

”Think Travel with Google” este un eveniment dedicat autorităților naționale pentru turism din întreaga lume și experților care au ca obiectiv cunoașterea, respectiv crearea brandului de destinație pentru țara lor. Manifestarea are ca scop alăturarea experților internaționali și liderilor în branding de țară pentru o zi de discuții inspiraționale despre viitorul turismului.

T.S.

Germania și Huawei: câtă încredere și cât control?

Vlad Drăghicescu (corespondență specială) Strategia germană privind rolul concernului tehnologic chinez Huawei în dezvoltarea infrastructurii 5G, pare să se apropie de forma finală. Ministrul federal de...

Duel de mahala între Ponta și Cioloș. VIDEO

Cei doi candidați la alegerile parlamentare Victor Ponta și Dacian Cioloș, lideri ai partidelor Pro România și USR-PLUS, foști premieri ai României, au avut...

OMS ia în calcul „certificarea electronică” a vaccinării

Organizația Mondială a Sănătății nu recomandă statelor să elibereze „pașapoarte de imunitate” pentru cei care și-au revenit din COVID-19, dar investighează perspectivele utilizării certificatelor...

Judecătorul Bogdan Mateescu, noul șef al CSM

Judecătorul Bogdan Mateescu a fost ales în funcția de președinte al Consiliului Superior al Magistraturii, iar procurorul Florin Deac în funcția de vicepreședinte. Judecătorul Bogdan...

Iohannis le-a întors spatele magistraților, după ce a ținut un discurs politic la ședința CSM

Preşedintele Klaus Iohannis a folosit, joi, aula Facultății de Drept pe post de tribună politică, fără a rata momentul de discursuri de campanie electorală,...