15.3 C
București
sâmbătă, 20 aprilie 2024 - 15:10
No menu items!

Adolescenţii renunţă la Facebook în favoarea aplicaţiilor precum WhatsApp

spot_img

adolescenti

Adolescenţii renunţă la Facebook în favoarea altor aplicaţii precum WhatsApp, WeChat şi Kakao Talk, din cauza părinţilor care au început să folosească tot mai mult reţeaua de socializare, relatează theguardian.com.

Facebook a anunțat în această lună că a înregistrat o scădere a numărului utilizatorilor zilnici, în special în rândul adolescenţilor. Cu alte cuvinte, adolescenţii folosesc în continuare Facebook, dar nu mai utilizează reţeaua de socializare la fel de mult cum o făceau în trecut.

Această trecere treptată a adolescenţilor către aplicaţiile precum WhatsApp, WeChat și Kakao Talk ar putea face ca Facebook să devină victima propriului succes.

Drumul către creşterea până la aproximativ 1,2 miliarde de utilizatori activi pe lună ai rețelei de socializare s-a intersectat şi cu părinți, mătuşi şi unchi care s-au alăturat reţelei de socializare, postând pe profilul de Facebook citate inspiraţionale, imagini cu animale drăguţe şi comentând la fotografiile copiilor.

Toate lucrurile amuzante se întâmplă acum în altă parte, pe telefoanele mobile ale adolescenților.

Când aplicaţiile precum WhatsApp au apărut în 2009, au fost privite ca o ameninţare de către operatorii de telefonie mobilă. S-au estimat pierderi de aproximativ 23 de miliarde de dolari din veniturile provenite din SMS-uri din cauza aplicațiilor, care permit utilizatorilor să trimită mesaje gratuite prin intermediul conexiunii de date ale telefonului, care în general este nelimitat.

Unul dintre motivele care explică parțial această trecere către aplicații constă în creşterea treptată a numărului utilizatorilor de vârsta a treia pe platforma Facebok. Un alt motiv este acela că aplicaţiile de mesagerie oferă conversaţie privată cu prietenii din viaţa reală.

Astfel, 78% dintre adolescenţi şi tineri folosesc aceste aplicaţii pentru a stabili o întâlnire, potrivit unui studiu realizat de Youth.

D.M.