sâmbătă, 4 iulie 2020 - 13:03

Acțiunile Facebook și Twitter au scăzut după ce mai multe mari companii au renunțat la publicitate

Un nou vid legislativ aruncă în aer ideile guvernului despre carantină și izolare. Premierul Orban: Populația să nu țină cont de decizia CCR!

Premierul României, Ludovic Orban, a îndemnat populația să nu respecte decizia CCR privind carantina și izolarea, acțiuni considerate neconstituționale întrucât au fost instituite prin...

Tehnocratul care a gestionat redeschiderea post-pandemie, numit premier în Franța

Preşedintele francez Emmanuel Macron l-a desemnat vineri în funcţia de prim-ministru pe Jean Castex, înalt funcţionar şi primar, care a coordonat strategia de redeschidere...

Frontiera bulgaro-elenă, deblocată. Recomandarea MAE

Ministerul Afacerilor Externe (MAE) a anunţat, vineri, că din informaţiile primite de la consulul Ambasadei României la Sofia şi cel de la oficiului consular...

Mobilizare generală în MAI pentru prevenirea îmbolnăvirilor cu COVID-19

Pentru prevenirea și limitarea îmbolnăvirilor cu COVID-19,  conducerea Ministerului Afacerilor Interne a convocat vineri, 3 iulie a.c., o ședință, în sistem videoconferință, cu prefecții...

Grupul Unilever, care reuneşte branduri ca Dove, Ben & Jerry’s şi Hellmann’s, a anunţat vineri că opreşte promovarea pe Facebook, Instagram şi Twitter în Statele Unite cel puţin până la 31 decembrie, din cauza atmosferei divizate din ţară. Informaţia a dus la scăderea acţiunilor Facebook şi Twitter cu peste 7%, relatează CNBC.

Gigantul produselor de consum a cheltuit în acest an peste 11,8 milioane de dolari în Statele Unite pentru a se promova pe Facebook, potrivit firmei de analiză de marketing Pathmatics.

”Având în vedere regulile noastre de responsabilitate şi atmosfera polarizată din Statele Unite, am decis că începând de acum şi cel puţin până la sfârşitul acestui an nu ne vom mai promova brandurile pe platformele Facebook, Instagram şi Twitter în Statele Unite”, a afirmat vicepreedintele executiv pentru Global Media al grupului, Luis Di Como.

”Continuarea promovării pe aceste platforme în această perioadă nu va adăuga valoare pentru oameni şi societate. Vom monitoriza în continuare şi vom reanaliza poziţia actuală, dacă va fi necesar”, a spus Di Como.

Compania înregistrată în Londra a arătat că va continua investiţia planificată pentru media în Statele Unite prin transferul pe alte reţele.

Cele peste două duzini de branduri ale Unilever includ îngheţata Breyers şi Ben & Jerry’s, maioneza Hellmann’s, ceaiurile Lipton şi Pure Leaf şi produse de consum precum Dove.

”Suntem angajaţi în discuţii active cu toate platformele digitale pentru a face schimbări semnificative şi pentru a avea un impact referitor la încredere şi transparenţă. Am făcut progrese substanţiale şi recunoaştem eforturile partenerilor noştri, dar mai sunt multe de făcut, mai ales în privinţa diviziunii şi discursului care răspândeşte ură, în această perioadă electorală polarizată din SUA”, se arată în comunicat.

În săptămâna care a urmat solicitării făcute de un grup de organizaţii advertiserilor să-şi întrerupă cheltuielile publicitare pe Facebook în luna iulie, peste 90 de companii, între care Verizon, Patagonia, REI, Lending Club şi The North Face, şi-au anunţat intenţia de a se alătura iniţiativei, potrivit unei liste realizate de Sleeping Giants.

Grupul de organizaţii include Anti-Defamation League, NAACP, Sleeping Giants, Color of Change, Free Press şi Common Sense.

Organizaţiile solicită Facebook să facă mai mult pentru a restricţiona discursurile care răspândesc ură şi dezinformare, printr-o serie de acţiuni.

Procter & Gamble, o altă companie care cheltuie sume importante pentru promovarea pe Facebook, a anunţat la începutul acestei săptămâni că analizează toate canalele media, reţelele, platformele şi programele pe care se promovează, ”pentru a ne asigura că conţinutul şi comentariile respectă toţi oamenii şi că nu facem publicitate pe sau lângă un conţinut de ură, discriminatoriu, denigrant sau derogator. “

Anul trecut, Facebook a obţinut 69,7 miliarde de dolari din venituri publicitare la nivel mondial, prin intermediul milioanelor de advertiseri. Compania a anunţat la începutul acestui an că are peste 8 milioane de advertiseri.

”Investim miliarde de dolari în fiecare an pentru a menţine comunitatea noastră în siguranţă şi lucrăm permanent cu experţi externi pentru a revizui şi actualiza politicile noastre. Ne-am deschis pentru un audit al drepturilor civile şi am interzis 250 de organizaţii ale supremaţiei albe pe Facebook şi Instagram”, a anunţat Facebook vineri.

Lucian Bode: Vom simplifica procedura de contestare a licitațiilor. Se pierde prea mult timp și se blochează proiecte

Ministrul transporturilor, Lucian Bode, a declarat, vineri, în timpul unei vizite la Fabrica de Vagoane Călători Astra Arad, că Guvernul va modifica legislaţia privind...

Numărul pacienților COVID externați, mai mic decât la bilanțul de ieri

Noi cifre contradictorii sunt transmise de Grupul de comunicare Strategică, după o serie de gafe în raportarea bilanțurilor zilnice. După ce pe parcursul pandemiei cei...

Traian Berbeceanu s-a înscris în PNL

Fostul ofițer de crimă organizată, Traian Berbeceanu, șeful de cabinet al ministrului de interne, Marcel Vela, s-a înscris în PNL. Anunțul a fost făcut de...

Donald Trump spune că ar purta o mască, dacă ar fi nevoit, dar crede că SARS-CoV-2 va dispărea ca prin miracol

Preşedintele american, Donald Trump, care nu a fost văzut niciodată cu mască în public, a afirmat miercuri că nu ar avea "nicio problemă" să...

Impozite mai mari din cauza pandemiei, anunță guvernul spaniol

Premierul spaniol Pedro Sanchez a anunţat joi o reformă fiscală ''inevitabilă'' ca urmare a crizei economice şi sanitare provocate de epidemia COVID-19 şi are...