luni, 23 noiembrie 2020 - 21:54

Acțiunile Facebook și Twitter au scăzut după ce mai multe mari companii au renunțat la publicitate

Moș Nicolae, sfătuit să păstreze distanța în Europa (Round-up Reuters)

Cu restricții privind adunările de familie, instrucțiuni de a nu se îmbrățișa și o cerere politicoasă adresată Sfântului Nicolae de a „păstra distanța”, Europa...

Armata va coordona logistic vaccinarea anticovid în România. 6 spitale militare devin centre regionale

Ministerul Apărării Naţionale va asigura transportul terestru şi aerian pentru toate dozele de vaccin de la sosirea în ţară a acestora, dar şi preluarea...

Germania interzice artificiile de Revelion pentru a proteja spitalele

Germanilor li se spune să se pregătească pentru interzicerea artificiilor în sărbătorile lor tradiționale de Anul Nou, singura perioadă a anului în care persoanelor...

Loredana, Brenciu, Holograf, Iris, Vunk, pe lista celor aproape 100 de artiști care cer ajutor de stat

Intr-o scrisoare deschisa adresata premierului, vicepremierului si ministrului Culturii, 95 de artisti, intre care Cristi Minculescu, Directia 5, Horia Brenciu, Cargo, Holograf, Loredana, Andra,...

Grupul Unilever, care reuneşte branduri ca Dove, Ben & Jerry’s şi Hellmann’s, a anunţat vineri că opreşte promovarea pe Facebook, Instagram şi Twitter în Statele Unite cel puţin până la 31 decembrie, din cauza atmosferei divizate din ţară. Informaţia a dus la scăderea acţiunilor Facebook şi Twitter cu peste 7%, relatează CNBC.

Gigantul produselor de consum a cheltuit în acest an peste 11,8 milioane de dolari în Statele Unite pentru a se promova pe Facebook, potrivit firmei de analiză de marketing Pathmatics.

”Având în vedere regulile noastre de responsabilitate şi atmosfera polarizată din Statele Unite, am decis că începând de acum şi cel puţin până la sfârşitul acestui an nu ne vom mai promova brandurile pe platformele Facebook, Instagram şi Twitter în Statele Unite”, a afirmat vicepreedintele executiv pentru Global Media al grupului, Luis Di Como.

”Continuarea promovării pe aceste platforme în această perioadă nu va adăuga valoare pentru oameni şi societate. Vom monitoriza în continuare şi vom reanaliza poziţia actuală, dacă va fi necesar”, a spus Di Como.

Compania înregistrată în Londra a arătat că va continua investiţia planificată pentru media în Statele Unite prin transferul pe alte reţele.

Cele peste două duzini de branduri ale Unilever includ îngheţata Breyers şi Ben & Jerry’s, maioneza Hellmann’s, ceaiurile Lipton şi Pure Leaf şi produse de consum precum Dove.

”Suntem angajaţi în discuţii active cu toate platformele digitale pentru a face schimbări semnificative şi pentru a avea un impact referitor la încredere şi transparenţă. Am făcut progrese substanţiale şi recunoaştem eforturile partenerilor noştri, dar mai sunt multe de făcut, mai ales în privinţa diviziunii şi discursului care răspândeşte ură, în această perioadă electorală polarizată din SUA”, se arată în comunicat.

În săptămâna care a urmat solicitării făcute de un grup de organizaţii advertiserilor să-şi întrerupă cheltuielile publicitare pe Facebook în luna iulie, peste 90 de companii, între care Verizon, Patagonia, REI, Lending Club şi The North Face, şi-au anunţat intenţia de a se alătura iniţiativei, potrivit unei liste realizate de Sleeping Giants.

Grupul de organizaţii include Anti-Defamation League, NAACP, Sleeping Giants, Color of Change, Free Press şi Common Sense.

Organizaţiile solicită Facebook să facă mai mult pentru a restricţiona discursurile care răspândesc ură şi dezinformare, printr-o serie de acţiuni.

Procter & Gamble, o altă companie care cheltuie sume importante pentru promovarea pe Facebook, a anunţat la începutul acestei săptămâni că analizează toate canalele media, reţelele, platformele şi programele pe care se promovează, ”pentru a ne asigura că conţinutul şi comentariile respectă toţi oamenii şi că nu facem publicitate pe sau lângă un conţinut de ură, discriminatoriu, denigrant sau derogator. “

Anul trecut, Facebook a obţinut 69,7 miliarde de dolari din venituri publicitare la nivel mondial, prin intermediul milioanelor de advertiseri. Compania a anunţat la începutul acestui an că are peste 8 milioane de advertiseri.

”Investim miliarde de dolari în fiecare an pentru a menţine comunitatea noastră în siguranţă şi lucrăm permanent cu experţi externi pentru a revizui şi actualiza politicile noastre. Ne-am deschis pentru un audit al drepturilor civile şi am interzis 250 de organizaţii ale supremaţiei albe pe Facebook şi Instagram”, a anunţat Facebook vineri.

Acțiunile caritabile și stresul pandemiei i-au adus unui milionar român minimul de pedeapsă pentru tentativă de omor

Trimis în judecată pentru tentativă de omor, după ce a înjughiat o angajată de mai multe ori în gât, piept și adomen, milionarul Mihai...

Coronavirusuri strâns legate de virusul pandemic, descoperite în Japonia și Cambodgia. Niciunul nu e capabil să infecteze oameni

Două congelatoare ale unor laboratoare din Asia aunt scena unor descoperiri surprinzătoare, scrie revista Nature, în premieră. Mai mulți cercetători au găsit un coronavirus...

Premierele pandemiei: OMS a dat „undă verde” unui vaccin anti-polio aflat încă în faza de studii

După o serie de rezultate pozitive din studiile clinice cu vaccinuri COVID-19, dezvoltatorii caută acum aprobări de „utilizare de urgență”, care ar putea da...

Reîncepe sau nu școala în februarie? Ministerul Educației face precizări, după declarația unui secretar de stat

Ministerul Educației vine cu precizări oficiale cu privire la modul în care va continua școala în România, după ce noul secretar de stat responsabil...

De ce sunt românii nemulțumiți de munca de acasă (Studiu)

Aproape jumătate dintre românii (48%) care muncesc de acasă apreciază faptul că nu mai petrec timp în trafic, însă, pe de altă parte, mai...