miercuri, 25 noiembrie 2020 - 17:50

62% din români preferă plata în numerar, mult peste media regională sau din Orientul Mijlociu

Evoluția epidemiei de COVID în România cu și fără lockdown. GRAFICE

Centrul European de Prevenire și Control al Bolilor (ECDC) prezintă pentru fiecare țară din Uniunea Europeană și pentru Marea Britanie, într-un raport publicat în...

Regatul Unit relaxează restricțiile pentru a permite formarea „bulei de Crăciun”: câte trei familii, timp de cinci zile

Cele patru națiuni din Regatul Unit au convenit să relaxeze restricțiile COVID-19 de Crăciun pentru a permite până la trei gospodării să se întâlnească...

Franța ridică restricțiile în decembrie și începe vaccinarea masivă anticovid, fără a-și obliga cetățenii

Guvernul francez intenţionează să ridice măsurile de izolare şi să permită deplasările începând de pe 15 decembrie, cu puţin timp înaintea sărbătorilor de sfârşit...

Cristoiu: Ciolacu, blat cu PNL. Demisia, diversiune pentru a contracara inițiativa USR

Publicistul Ion Cristoiu susține că demisia lui Marcel Ciolacu din Parlament pentru a renunţa la pensia specială este, de fapt, o diversiune pusă la...

Doar 9% ar fi dispuși să plătească mai mult pentru un produs românesc

plata-POS-card

Românii preferă să plătească în numerar pentru produsele și serviciile achiziționate, în proporție de 62%, cu mult peste media globală de 39%, dar și peste media Europei de Est (51%) și a Orientului Mijlociu (60%), potrivit unui studiu publicat de compania de consultanță EY România.

Studiul analizează percepţiile asupra întregii experienţe de cumpărare a unui număr de 310 consumatori români cu vârsta între 20 şi 35 de ani, pe baza unui chestionar aplicat în perioada 31 martie – 5 mai 2014. A fost ales acest palier demografic, deoarece acesta începe să acceseze niveluri de venituri superioare, devenind un segment reprezentativ de consumatori.

Alte concluzii ale raportului:

  • În Romania, 4 din 10 cumpărători sunt deja consumatori digitali, faţă de 6 din 10 la nivel global. Din 10 consumatori digitali, doar 6 se informează online, dar cumpără din magazin, 3 cumpără online după ce s-a informat inclusiv din magazin, iar unul este hypertasker digital, adică este în principal interesat de caracteristicile tehnice şi de atitudinea socială şi etică a companiei producătoare.
  • 53% dintre respondenţi spun că sunt loiali faţă de brandul produselor analizate, iar 42% faţă de brandul serviciilor analizate. De cealaltă parte, 7% dintre consumatorii tineri afirmă că nu sunt deloc loiali brandurilor de produse, iar 15% dintre ei nu sunt deloc loiali brandurilor de servicii.
  • Consumatorii sunt cei mai loiali faţă de furnizorii de servicii de telefonie mobilă şi servicii de internet (30%). De asemenea, sunt foarte loiali faţă de brandurile de automobile, îmbrăcăminte, produse alimentare şi servicii medicale. În zona celui mai redus ataşament faţă de brand se regăsesc împrumuturile bancare şi asigurările.
  • Deşi brandul contează destul de mult în decizia de cumpărare, respondenţii spun că sunt influenţaţi cel mai mult de garanţia şi calitatea produsului/serviciului (32% în România, 27% la nivel global), urmate de preţul şi condiţiile de livrare (20% în România, 29% media globală).
  • Atunci când se află în magazin, factorii cheie care contribuie la decizia de cumpărare sunt ofertele promoţionale (48%) şi disponibilitatea produselor sau serviciilor (38%).
  • Întrebaţi care sunt caracteristicile pentru care ar fi dispuşi să plătească în plus, consumatorii români respondenţi au indicat disponibilitatea imediată, serviciile premium şi personalizate, dar şi produsele de lux (12%), produsele eco (9%) şi produsele româneşti (9%).

EY_Ce surse de informare utilizeaza consumatorii EY_Loialitate fata de brand

V.B.

Rafila semnalează blocarea inexplicabilă a testărilor COVID

Profesorul Alexandru Rafila semnalează cu îngrijorare că numărul de teste pentru depistarea pacienţilor cu COVID-19 a scăzut cu 20% de la o zi la alta...

Revoltător! Drama rudelor unui decedat de COVID. Afaceri cu pacienți morți. AUDIO/DOCUMENTE

Rudele unui pacient decedat din cauza COVID au avut parte de o experiență terifiantă în momentul în care a trebuit să ridice cadavrul din...

Circ și troc în Parlament cu pensiile speciale și alocațiile copiilor

Președintele PSD, Marcel Ciolacu, pune condiții pentru introducerea în circuitul legislativ a proiectelor PNL și USR de abrogare a pensiilor speciale: liberalii și useriștii...

Scandal pe validarea demisiilor USR din Parlament

Liderul deputaţilor PNL, Florin Roman, a solicitat, în plen, să se ia act de demisiile parlamentarilor Uniunii Salvaţi România depuse marţi şi să se...

Orban: Pensiile speciale au fost instituite de PSD

Premierul Ludovic Orban, candidatul PNL București pentru Parlament, a declarat luni seară, la B1TV, că aproape toate pensiile speciale au fost instituite prin legi...