10.1 C
București
sâmbătă, 16 octombrie 2021 - 5:32

12 companii românești din industria alimentară se promovează în Olanda

spot_img

  12 companii românești din industria alimentară se promovează în Olanda

Ministerul Economiei și Asociația pentru Promovarea Alimentului Românesc (APAR) organizează, în aceste zile, la Amsterdam, o misiune economică de promovare a douăsprezece companii românești din sectorul alimentar.

Acțiunea durează de luni până vineri, potrivit unui comunicat al Ministerului. Reprezentanții companiilor participă la târgul ”World of Private Label” unde își promovează ofertele de export prin discuții cu potentialii parteneri olandezi și străini.

De asemenea, aceștia vor avea întâlniri cu oficiali din domeniul alimentar și din sectoare conexe – autorități publice și private, asociații profesionale din domeniu, structuri patronale, firme locale și internationale.

Firmele românești care participă la această misiune economică sunt Aaylex Distribution SRL, Afinul SRL, Kalpo SRL, Olimp SRL, Agil SRL, Raptronic SRL, Pambac SRL, Tigrino SRL, Vascar SA, Micro Grup SRL, Elit SRL și Natural SRL.

”Misiunea economică de la Amsterdam facilitează firmelor românești participante accesul la date privind principalele evoluții, în domeniu, atât din Olanda, cât și de pe piața internațională, cunoașterea pieței olandeze, principiile, regulile de import și distributie, ținand cont de concurența puternică din domeniu, inclusiv pentru consolidarea și consacrarea pe piețele externe a brandurilor proprii”, potrivit comunicatului citat.

La târgul World of Private Label participă cu standuri finanțate din fonduri proprii alte 11 firme românești: Albrau Prod SA, Asil SRL, Băneasa Pasta, Croco, European Drinks, European Food, Caroli Foods Group SRL, Prefera Foods SRL, Sam Mills SRL, Vascar SA și Transavia SA.

La această ediție a expoziției sunt prezente peste 3.800 de firme expozante din 68 de ţări, cu 42 pavilioane naţionale şi regionale. Manifestarea se bazează pe promovarea alimentelor proaspete, congelate sau uscate, băuturilor, dar şi a produselor cosmetice, de uz casnic şi de grădină.

Vlad Bârleanu