Un altfel de antrenament pe banda de alergat / VIDEO

 

Banda de alergat, cel mai cunoscut aparat fitness, este cel mai vizat de către aceia care merg la sală. Deși alergatul pe bandă nu se compară cu experiența celui executat în aer liber, rezultatele obținute pot fi la fel de bune. Important este să știi cum să folosești eficient banda de alergat.

În clipul de mai jos vă prezint un exemplu de antrenament complet pe bandă:

  • Se începe cu o alergare ușoară de 3 minute , apoi se crește intensitatea timp de 1 minut (sprint), după care se revine la alergare ușoară – 3 minute.
  • Pentru următorul exercițiu, banda se poziționează pe treapta 1 de viteză. Se execută mersul în mâini din planșa cu sprijin pe bossu timp de 1 minut. Continuați cu 10 flotări.
  • Pentru al treilea exercițiu, cu banda oprită la nivel de înclinare 10, cu sprijin pe brațe, se împinge covorul de rulare al benzii spre spate timp de 1 minut.
  • Circuitul se închide cu o alergare ușoara timp de 3 minute pe banda înclinată, 1 minut sprint, 3 minute alergare ușoară, 1 minut mers pe bandă, pentru revenire.

Toate aceste exerciții se execută unul după celălalt, fără pauză. Recomand două circuite, cu pauză de 3 minute între ele. În felul acesta se lucrează întreaga musculatură.

Până data viitoare, nu uitați să fiți ALWAYS FIT AND READY FOR FITNESS!

Lucian Mera

NICIUN COMENTARIU