Studiu Samsung: 40% din consumatorii români vor să-și achiziționeze un Smart TV

Studiu Samsung: 40% din consumatorii români vor să-și achiziționeze un Smart TV

Studiu Samsung: 40% din consumatorii români vor să-și achiziționeze un Smart TV

Aproximativ 40% dintre consumatorii români care nu au încă un aparat de tip Smart TV au declarat că doresc să achiziționeze un astfel de aparat în următoarele șase luni și că sunt interesați de aplicațiile și de facilitățile pe care aceste produse le oferă, potrivit unui sondaj publicat de Samsung Electronics România.

De asemenea, 81,6% dintre respondenți au declarat că sunt interesați să folosească televizoarele inteligente în principal pentru a naviga pe Internet, 66,6% pentru video on demand, 58,4% pentru a avea acces la aplicații.

Pentru cei care utilizează deja Smart TV-ul, cea mai importantă funcție este conectarea cu alte aparate din casa (50,4%).

Studiul denumit „Samsung Smart Q – Cât de bine îți cunoști Smart TV-ul?” a fost realizat în luna aprilie, pe un eșantion de 5.150 de persoane din mediul urban, cu vârste între 22 și 55 de ani, posesori sau nu de Smart TV.

Sondajul a fost publicat de Samsung cu ocazia lansării generației 2013 de televizoare Smart TV, care aduce o serie de inovații și de aplicații noi.

Ana-Maria Păsculescu, Product Manager TV în cadrul Samsung Electronics România, a declarat că televizoarele Smart sunt din ce în ce mai populare în rândul consumatorilor, atât pe plan internațional, cât și local.

„Anul trecut, spre exemplu, un cumpărător român din cinci a ales un Smart TV, la numai doi ani de la lansarea conceptului de televizor inteligent la nivel internațional. Pentru 2013, estimăm că la trei televizoare vândute, unul va fi inteligent”, a afirmat Ana-Maria Păsculescu.

Noua generație de televizoare aduce ca noutate platforma Samsung Smart Hub, care organizează conținutul pe trei secțiuni: fotografii, videoclipuri și muzică; acces la rețele sociale; aplicații.

”Smart Interaction le permite utilizatorilor să interacționeze ușor și rapid cu funcțiile televizorului Samsung. Modelele din 2013 folosesc un set complex de algoritmi care asigură o detectare mai precisă a feței și o interpretare mai bună a mișcărilor și a vocii. Noile televizoare le permit utilizatorilor să navigheze prin meniu, să regleze volumul, să dea zoom unei poze folosind ambele mâini sau să dea Like pe Facebook prin simpla realizare a semnului OK cu mâna”, potrivit unui comunicat al companiei.

Noile Smart TV-uri vor fi disponibile la prețuri între 1.899 lei (32 inci, HD ready) și 12.299 lei (55 inci, Full HD), în funcție de diagonală și de alte caracteristici tehnice.

Principalii concurenți ai Samsung pe piața de Smart TV sunt Sony, Panasonic, LG și Sharp.

Samsung Electronics Co. are 236.000 de angajați în 79 de țări și vânzări anuale de peste 187 de miliarde de dolari.

Vlad Bârleanu

NICIUN COMENTARIU