Starbucks devine și fast-food

Starbucks devine și fast-food

Starbucks devine și fast-food

Lanțul de cafenele Starbucks a anunțat că va include în meniu și produse de tip fast-food, astfel încât brand-ul localurilor să nu mai fie asociat doar cu cafeaua, ci și cu ideea de prânz frugal.

Potrivit “USA Today”, lanțul american de cafenele urmărește creșterea vânzărilor printr-o strategie de diversificare a meniului, astfel încât să atragă mai mulți clienți pe tronsoanele orare de după-amiază și seara.

Planul de extindere a venit după ce, în aprilie, Starbucks a scos la vânzare o nouă serie de sandvișuri și salate, cum ar fi sandviș cu carne de curcan, sandviș vegetarian sau salată cu orez brun.

Conform unui studiu de piață al Starbucks, anunțat de directorul financiar, Troy Alstead, una din trei cumpărături din Statele Unite se referă la mâncare, cei mai mari consumatori fiind adolescenții, al căror număr a crescut substanțial în ultimii ani.

De asemenea, cei de la Satrbucks cred că  introducerea produselor de tip fast-food va crește vânzările, cu atât mai mult cu cât firma a achiziționat recent lanțul de patiserii La Boulange.

În piață, Starbucks răspunde practic “atacurilor” venite din partea  fast-food-urilor McDonald’s și Burger King care au dezvoltat spații speciale de vânzare a unor specialități din cafea din ce în ce mai diversificate. Prin urmare, Starbucks răspunde prin diversificarea meniului, incluzând produse fast-food.

Ștefan Tănăsescu

NICIUN COMENTARIU