Retailerii așteaptă creșterea vânzărilor cu 20% de Paști. Produsele electroIT, cele mai căutate

Retailerii așteaptă creșterea vânzărilor cu 20% de Paști. Produsele electroIT, cele mai căutate

Retailerii așteaptă creșterea vânzărilor cu 20% de Paști. Produsele electroIT, cele mai căutate

Compania Flanco estimează o creștere a vânzărilor cu 20% în perioada Sărbătorilor Pascale din acest an, față de aceeași perioadă a anului trecut. Potrivit reprezentanților companiei, cele mai căutate produse în această perioadă sunt televizoarele, laptopurile, tabletele, electrocasnicele mici de bucătărie sau mașinile de spălat.

“Conform sezonalității în retail-ul de electroIT, Sărbătorile de Paște reprezintă unul dintre vârfurile de vânzări. Românii sunt în căutare de produse care dau un aspect modern locuinței și le ușurează activitățile zilnice. Cele două săptămâni premergătoare sunt cele mai aglomerate, iar în acest an estimăm că traficul va crește în special în perioada 25 – 30 aprilie”, a declarat Violeta Luca, CEO Flanco.

Respectarea tradițiilor în ceea ce privește “înnoirea de Paște” a fost transferată și către locuințe, prin renovarea acestora și dotarea cu produse electroIT cu mai multe beneficii, comparativ cu produsele deținute anterior.

“În această perioadă produsele cele mai căutate de români sunt televizoarele, laptopurile, tabletele, electrocasnicele mici de bucătărie sau mașinile de spălat. Ne așteptăm ca tendințele de consum să urmeze aceeași direcție și în acest an”, explică Violeta Luca.

Conform datelor interne Flanco, segmentul de electrocasnice are un potențial semnificativ de creștere, care poate fi stimulat printr-o mai bună înțelegere a tehnologiilor și implicit a beneficiilor. Multe gospodării schimbă combina frigorifică sau mașina de spălat numai dacă acestea se defectează, după mai bine de 10 ani de folosire.

Mașina de spălat vase, de pildă, nu face parte din dotările standard, așa cum se întâmplă în alte țări europene. ”Pe termen mediu, comunicarea beneficiilor și ofertele speciale pentru anumite produse vor contribui la creșterea bugetului anual dedicat achizițiilor de produse electroIT, în prezent de numai 70 de euro pe an, pe cap de locuitor”, au transmis reprezentanții Flanco.

Clienții care optează pentru achiziția de produse noi pot beneficia de reducere la predarea echipamentelor vechi. Mecanismul se aplică pentru mai multe categorii de produse, de la mașini de spălat sau frigidere la iPad-uri. La predarea de notebook-uri, PC-uri sau tablete vechi consumatorii vor primi un preț special pentru noile modele iPad.

Flanco a pregătit reduceri de până la 50% pentru categoriile electrocasnice mici de bucătărie, fiare de călcat sau aspiratoare ca urmare a succesului de care se bucură acestea în perioada Sărbătorilor de Paște.

Cosmina Croitoru

NICIUN COMENTARIU