La un pas de desființare, CNADNR a investit într-un site nou, în timp ce autostrăzile se prăbușesc

În timp ce autostrăzi deja construite se prăbușesc, iar un nou kilometru construit ar putea fi gata abia în 2018, Compania Națională de Autostrăzi și Drumuri Naționale din România  (CNADNR) a investit resurse într-un nou site.

Mai mult, noua pagină de internet a companiei a fost lansată cu doar câteva zile în urmă, la finalul dezbaterii publice legate de proiectul de ordonanță de urgență a guvernului, potrivit căruia CNADNR nu va mai exista.

Potrivit documentului care va ajunge luna aceasta pe masa Executivului, CNADNR își va schimba numele în Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR), care se va ocupa în special de lucrări de reparaţii şi întreţinere a reţelei de drumuri. De construcţia de autostrăzi se va ocupa o nouă companie, Compania Naţională de Investiţii Rutiere (CNIR), care va putea fi privatizată.

Cu alte cuvinte, noul site al CNADNR este inutil, pentru că va trebui din nou modificat cu noua denumire, astfel că cele două companii nou-create vor investi alte fonduri pentru crearea unor pagini de internet proprii.

O privire atentă pe noul site arată, însă, nu doar inutilitatea acestuia, ci și graba cu care șefii actualei companii au aruncat banii pe fereastră: de pe pagina de subdomeniu e-achizitii.cnadnr.ro reiese că CNADNR este subordonată Ministerului Transporturilor și Infrastructurii, titulatură la care s-a renunțat încă de acum șase ani.

Andrei Tudor

NICIUN COMENTARIU