În Vinerea Neagră, românii se călcă în picioare pentru „reduceri”

Mai multe site-uri care au lansat isteria Black Friday încă de joi au cedat în faţa miilor de cumpărători care au încercat să acceseze paginile. Site-ul domo.ro, care a lansat campania Black Friday, încă de joi a avut probleme cu conectarea la pagina sa. După ora 16.00, site-ul nu mai putea fi accesat, pe ecran apărând o eroare. 4,1 milioane de români au auzit de campania de reduceri Black Friday şi aşteaptă ofertele retailerilor. Dintre aceştia, 59,3%, respectiv 2,43 milioane, sunt interesaţi să facă achiziţii, potrivit unui studiu realizat de compania Daedalus. Anul acesta, 23 noiembrie este data la care „vinerea neagră” soseşte din nou în magazinele din România. Magazinele care au pe rafturi produse electronice şi electrocasnice sunt primele care se aruncă în cursa câştigării unui număr cât mai mare de clienţiAliniate pe rafturile acestora, laptop-urile reprezintă principala atracţie, urmate de tablete şi de camerele foto.

Ideea unei zile în care reducerile se aplică pentru toate produsele de pe rafturi încântă clienţii magazinelor, deoarece, cu reduceri de 30, 40 sau chiar 50%, atât magazinele, cât şi cumpărătorii, reuşesc să iasă în câştig. Cele mai câştigate din afacerea black Friday sunt magazinele online, deoarece comenzile pot fi făcute cu uşurinţă cu ajutorul paginilor de internet ale acestora. Clientul nu mai este nevoit să se deplaseze într-un spaţiu fizic, iar magazinul câştigă timp şi rapiditate odată cu livrările deja plasate. România a sărbătorit Black Friday pentru prima dată în anul 2011, evenimentul fiind împrumutat, ca multe altele, de la americani. D.M.

NICIUN COMENTARIU