Imunitatea organismului în sezonul rece. Trucuri pentru copii

Sezonul rece a început și se știe că vitaminele de la farmacie, mai ales dacă nu sunt prescrise de un medic, sunt inferioare unui regim de alimentație sănătos, bazat pe legume și fructe, ca să ne apărăm imunitatea.

Una din metodele naturale de apărare a imunității este să consumăm cătina, care poate fi combinată cu miere, în borcane. O linguriță pe stomacul gol, dimineața, timp de o lună, din acest amestec, este foarte bun pentru organism. Și ghimbirul, care prin coacere își schimbă gustul, așadar poate fi amestecat în supe și mâncăruri, este excelent pentru imunitatea organismului.

Iar părinții care trebuie să îi “păcălească” pe copiii lor, care nu sunt înnebuniți după legume, au mai jos câteva trucuri pentru a le servi toate vitaminele:

  1. Dacă nu-i place peștele, cumpără-i micuțului capsule cu ulei de cod, câte una pentru fiecare zi. Peștele și uleiul de pește conțin vitaminele A și D, acizi grași esențiali Omega 3, care scad numărul infecțiilor. Capsulele cu ulei de cod sunt învelite cu material masticabil, cu arome de fructe, așadar au un gust dulce pentru copii.
  2. Amestecă în sucul de fructe, de portocale sau de mere, pe care îl acceptă, legume crude date prin blender (morcov, sfeclă roșie, țelină). Acetea conțin vitamina C, esențială pentru o imunitate de fier.
  3. Usturoiul, mai ales consumat proaspăt și crud, face adevărate minuni. Dacă nu vrea să îl mănânce așa, pisează-i copilului doi căței de usturoi și pune-i într-un piure de legume, în alte mâncăruri, sau chiar în sucurile de fructe.
  4. Semințele de in, floarea soarelui și migdale, date prin râșniță, până devin o pudră, au un gust plăcut, dulce și pot fi amestecate în orice mâncare, în iaurt sau în desert. Două linguri din această pudră îi asigură copilului acizii grași esențiali și mineralele care stimulează activitatea sistemului imunitar, prevenind inflamațiile de la nivelul tractului respirator.
  5. Uleiul de “luminița nopții”, sub formă de capsule care se găsesc la orice Plafar, poate fi amestecat, și el, în orice mâncare, deoarece aroma este fină și nu schimbă gustul alimentelor. Dozele zilnice variază între 1000 și 2000 mg pentru un sistem imunitar de invidiat.

NICIUN COMENTARIU