Exerciții de forță pentru mușchii brațelor / VIDEO

Pentru antrenarea brațelor încearcă din când în când un antrenament „exploziv”. Care ar fi motivul? Muşchii sunt alcătuiţi din două tipuri diferite de fibre: cu contracţie lentă şi cu contracţie rapidă. Fibrele cu contracţie lentă sunt rezistente la oboseală şi sunt primele recrutate de mușchi. Cele cu contracţie rapidă sunt exact opusul: generează o forţă mai mare, dar obosesc mai repede şi sunt implicate, de regulă, în acţiune doar după ce fibrele cu contracţie lentă sunt extenuate şi necesită un stimul puternic.

Dacă nu se lucrează la o intensitate destul de înaltă sau dacă nu ridicaţi greutăţi mari, muşchii se pot folosi doar de fibrele cu contracţie lentă. Cu alte cuvinte, ridicarea unei greutăţi sub-maximale cu un maximum de forţă permite obținerea acelorași beneficii precum cele rezultate în urma antrenamentului cu greutăţi mari forțând musculatura să activeze mai multe fibre musculare cu contracţie rapidă , după cum afirmă Josh Bryant (halterofil deţinător al recordului mondial).

Adăugând mai multă energie repetărilor, se poate construi masă musculară fără a fi nevoiți să ridicaţi sute de kilograme.

Metoda este eficientă și pentru cei care vor să scape de stratul adipos suplimentar, având o componentă de ardere a grăsimilor. „Datorită intensităţii sale mai ridicate, veţi arde mai multe calorii în timpul (şi cu mult după) fiecărui antrenament decât aţi arde în mod normal cu o rutină tipică de antrenament cu greutăţi”, adaugă Bryant.

Iată un exemplu de antrenament al brațelor, în care sunt antrenați mușchii bicepși și tricepși.

Până data viitoare, nu uitați să fiți ALWAYS FIT AND READY FOR FITNESS!

Lucian Mera

NICIUN COMENTARIU