10.7 C
București
vineri, 26 aprilie 2024 - 11:26
No menu items!

Echipa de campanie a Monicăi Macovei: Logo-ul nu este copiat, este o ”suprapunere de idei, fără intenție”

spot_img

Argumentul celor care lucrează pentru fostul ministru al Justiției este multitudinea de soluții similare care circulă pe piață

logouri

Staff-ul candidatei Monica Macovei a transmis, marți, că includerea semnului de exclamare într-o literă pentru crearea unui simbol electoral este ”un loc comun”, ”o suprapunere de idei, fără intenție”, astfel încât acuzațiile de furt intelectual nu ar fi valide.

Luni, un antreprenor român a atras atenția că logo-ul campaniei Monicăi Macovei este similar cu acela pe care l-a folosit pentru un business.

Într-o postare pe Facebook, echipa de campanie a făcut câteva precizări pe această temă:

  • Ideea includerii semnului de exclamare în ”M” a venit de la echipa de creație, compusă integral din voluntari.
  • M! sau N! sau K! sau I! sunt folosite în multe ocazii, ceea ce ne-a dus la concluzia că acest principiu este un loc comun, un principiu folosit in extenso în crearea de identități. Și, deci, nu e susceptibil (ca idee în sine) de a fi proprietatea exclusivă a cuiva.
  • Îi asigurăm pe toți cei ce se întreabă ”Este sau nu M!-ul copiat?” că nu este. După cum am arătat, el există în multe alte identități, atât în afara României, cât și în România. Este o suprapunere de idei, fără intenție. Cei care lucrează în graphic design și creație cunosc bine acest lucru.

Pentru a-și susține poziția, echipa de campanie a dat o serie de exemple de stilizări asemănătoare:

logo4logo3logo1logo2

 V.B.