16.7 C
București
joi, 28 martie 2024 - 21:07
No menu items!

Condamnări în dosarul „RCS&RDS-Antena TV Group”

spot_img

Curtea de Apel București a dispus, joi, condamnarea SC Antena TV Group SA la plata unei amenzi penale de 350.000 de lei în dosarul privind șantajarea administratorului RCS&RDS, Ioan Bendei. Decizia nu este definitivă, iar societatea a anunțat că va ataca decizia.

În același dosar, Dan Voiculescu a fost condamnat la doi ani de închisoare cu executare, pentru complicitate la șantaj în formă continuată, pedeapsă ce trebuie contopită cu cea de 10 ani primită anterior în dosarul ICA, rămânând astfel pedeapsa de 10 ani. Directorul general Antena TV Group Sorin Alexandrescu a fost condamnat la trei ani și șase luni închisoare cu executare, pentru șantaj în formă continuată, iar Camelia Voiculescu, asociat și administrator al societăților Antena TV Group, Antena 3 și Intact Production, a primit doi ani cu suspendare, pentru complicitate la șantaj în formă continuată. De asemenea, Șerban Pop, fostul președinte al ANAF, a fost condamnat la doi ani închisoare cu executare pentru săvârșirea infracțiunii de divulgare de informații secrete de serviciu.

Într-un comunicat remis redacției Sursa Zilei, Antena TV Group a precizat că va ataca decizia de joi, „convinşi fiind de justeţea probelor noastre”.

Aflat în cel de-al douazecisicincilea an de existenţa, Intact Media Group, cel mai mare business românesc de media, este mai solid că niciodată. Grupul este perfect capabil să susţină toate proiectele în care s-a angajat şi să dezvolte altele noi.  Unul dintre acestea este investiţia în tehnologia HD, în care va fi disponibilă transmisia tuturor canalelor TV Intact, începând cu luna septembrie 2016. O altă zonă cheie în dezvoltarea strategică a grupului este expansiunea digitală, în care se vor investi 10 milioane de euro în perioada următoare.

În acest moment, Intact Media Group este, prin platformele sale, principalul furnizor de conţinut media la nivel naţional, cu un ritm constant de investiţii.  La începutul anului am lansat canalul Happy Channel, care în scurt timp şi-a dublat cota de piaţă. Portalul “lajumate.ro” a devenit, rapid, unul dintre cele mai importante site-uri de anunţuri din ţară, iar relansarea cotidianului “Jurnalul Naţional” relevă angajamentul nostru şi în zona de print.  Rezultatele de audienţă vin să valideze strategia de dezvoltare: în primul trimestru al anului, televizunile din grup s-au apreciat pe publicul tânăr şi performează mult mai bine pe targetul 18-49 urban. De exemplu, luna aprilie a adus o creştere de 18% a cotei de piaţă a Antenei 1 în Prime Time, datorită consistenţei emisiunilor de divertisment din grila de primăvară şi a fidelităţii publicului nostru.

Intenţionăm să menţinem acelaşi ritm de creştere susţinut şi mulţumim publicului şi partenerilor noştri pentru loialitate şi susţinere.

Rămânem aproape.

Antena TV Group

Andrei Tudor