CNADNR spală rușinea celor 10 km de autostradă care se termină în câmp

    CNADNR grăbește finalizarea unei părți de autostradă de nici 6 km pentru a putea justifica utilizarea celor 10 km de între Lugoj și Deva care se termină în câmp

    scavi 1

    Italienii de la Tirrena Scavi încasează încă 10 milioane de euro de la Compania Națională de Autostrăzi pentru finalizarea primilor 6 km din lotul 2 al autostrăzii Timișoara-Lugoj. Surse guvernamentale ne-au declarat că luna viitoare va fi inaugurată această bucată.

    La începutul acestui an, italienii de la Tirrena Scavi au primit ordin să demareze lucrările în apropiere de Lugoj, pentru a lega cei 10 km de autostradă Lugoj-Deva, care stau nefolosiți din decembrie 2013. Italienii lucrează intens la cei șase km de autostradă, între Topolovăț și Sanovița. De luna viitoare, șoferii vor putea utiliza încă 16 km de autostradă, adică cei 10 între Lugoj și Deva și încă 6 de la Lugoj spre Timișoara. Ceilalți 19 km, între Timișoara și Lugoj, sunt programați a fi finalizați la începutul anului 2016

    surse guvernamentale

    Numai anul acesta, Tirenna Scavi a decontat facturi în valoare de aproximativ 250 milioane de lei pentru lotul 2 al autostrăzii Timișoara-Lugoj și lotul 3 al autostrăzii Sebeș-Turda. Dacă pentru execuția celor 6 km de autostradă, Tirrena Scavi a facturat aproximativ 37 milioane de euro, constructorii italieni au mai încasat 19 milioane de euro, pentru autostrada Sebeș-Turda, lotul 3. La începutul acestui an, statul le-a mai dat italienilor un avans de 17 milioane de euro pentru autostrada Timișoara-Lugoj, lotul 2. În luna iunie, aceiași italieni au primit încă 17 milioane de euro, avans pentru lucrările autostrăzii Sebeș-Turda, lotul 3.

    Italienii de la Tirrena Scavi au reușit, în ultimii șase ani, să finalizeze doar 13 km din autostrada București-Ploiești, între Centura Capitalei și Moara Vlăsiei.

    NICIUN COMENTARIU