„Risipitorul” director de la TAROM, Dragoș Munteanu, „zburat” de la Achiziții. FOTODOCUMENT

Munteanu_TAROM

Noul director general adjunct al companiei TAROM, Laurențiu Mezei, a preluat departamentul Inflight (servicii la bordul aeronavelor TAROM) coordonat până acum de șeful Departamentului Calitate și Siguranță Zbor, Dragoș Munteanu.

Sursa Zilei a dezvăluit faptul că Dragoș Munteanu a avut grijă să cheltuiască, anul trecut, milioane de euro pe mâncare, uniforme, saci de plastic, cărucioare, pahare de coniac, farfurii de porțelan, umerașe, bețișoare de cocktai și periuțe de unghii pentru stewardese.

Curtea de Conturi a cerut documentele privind toate achizițiile pentru serviciile la bordul aeronavelor TAROM. Anual se cheltuie milioane de euro pe mâncare și materiale de igienă. Curtea de Conturi a cerut și documentele contabile privind procedura de retur marfă din aeronave. Săptămânal, TAROM anulează anumite curse din lipsă de pasageri, în schimb se cheltuiesc milioane de euro pe mâncare și alte produse necesare la bordul aeronavelor”, ne-au declarat surse din Ministerul Transporturilor. Potrivit acestora, noul director general adjunct, Laurențiu Mezei va cere un raport al achizițiilor pe tot parcursul anului trecut.

Dragoș Munteanu, fost angajat al Blue Air, este directorul TAROM care a avut, anual, buget de milioane de euro pentru achiziția de marfă necesară serviciului la bordul aeronavelor. „Norocosul” director a fost ales de conducerea TAROM să participe la un program de master în industria transportului aerian pentru care operatorul aerian a cheltuit zeci de mii de euro, făcut special pentru preluarea conducerii TAROM. Numai  cursul a costat peste 10.000 de euro, bani suportați de TAROM. Pe lângă aceste cheltuieli, compania națională a avut grijă să îi deconteze și toate cheltuielile legate de transport, cazare și diurnă pentru deplasarea la Londra, Dubai și Koln.

Ștefan Etveș

NICIUN COMENTARIU